olen reippaasti ylipainoinen odottaja..huoh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "läski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Synnytyksen jälkeen saat kilot tippumaan kun syöt terveellisesti jos imetät. Maidon tuotantoon menee sen verran kaloreita, että laihtuminen tapahtuu kuin itsestään.

joo mä odotin kans jotain satakiloista. ite painoin tokan raskauden alussa 84 ja lopussa 96... :O ja hei, ei se imetys kaikille mikään ihmelääke ole, jos ei vaikka maidontuotanto lähdekään ollenkaan käyntiin!

Mä itseasiassa olen 150cm ja parit sentit päälle ja painoin n. rv 40 85kg. Silti neuvolantäti sanoi, että hienoa kun olet saanut painon pidettyä kurissa :O En ihan ymmärtänyt mitä se tarkoitti...(ehkä sanoi noin siksi, että lähtöpainokin oli suht korkea).

Siis hetkinen. Sä olet siis painanut saman raskauden alussa ja nyt aika lopussa? Sehän on jo tosi hyvin :). Ja jos raskaus on sujunut hyvin, niin miksi olet surkeana? Koitas nyt vaan nauttia raskaudestasi :).

• Tykkää
Reactions: maximillianna
Odotin myös jotain huippu lukemaa. :P
Itse painoin ennen odotusta 97kg ja nyt 34+6 painan 101kg. Paino pysynyt kurissa, mutta toisaalta eipä kenelläkään ole sanomista, kun itse läskini kannan.
Ja ei se imetys ihmelääke painon pudotukseen ole. Imetin tän hetkistä kuopustani yli vuoden ja paino ei tippunut millään alle 90kilon. Jospa nyt keveämmällä ruokavaliolla alkais painokin tippua raskauden jälkeen.

Yhteistyössä