Olen raskaana rv 13 ja yöllä aloin vuotaa verta, mitä pitäisi tehdä vai vaan odottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peloissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli kanssa noilla viikoilla vuotoja useampaan otteeseen.Soittelin naistenklinikalle,että keskenmenoa ei voi estää millään jos siitä vuoto johtuu...mutta jos kipuja niin sitten sinne.Kävin kuitenkin vielä tk:ssa jossa kuuntelivat sydän äänet.Sitten hommasinkin kotiin kotidopplerin jolla kuuntelin kun oli vuotoa.Nyt pieni tyttö nukkuu tuolla pinna sängyssään...

Uuteen sisätutkimukseen ei välttämättä kannata mennä, kohdunsuun sorkkiminen kun voi huonontaa tilannetta. Joillakin voi supistella herkästi silloin kun menkat tavallisesti olisi (eli esim. just tuolleen rv 12-13 tienoilla),niin jatkossa kannattaa varmaan ihan vaan kaiken varalta olla turhaan rasittamatta itseään "menkkaviikkoina".

Viime yönä oli taas vuotanut mutta loppui taas siihen. Edelleen vuoto on rusehtavaa ei kirkasta. Edelleenkään ei ole kipuja eikä muutakaan.

Soitin äippäpolille ja sanoivat jos muuttuu kirkkaaksi vuodoksi tai tulee kipuja niin sitten katsotaan.

Kyllä tämä epävarmuus on raastavaa =(

Alkuperäinen kirjoittaja ap. jälleen:
Viime yönä oli taas vuotanut mutta loppui taas siihen. Edelleen vuoto on rusehtavaa ei kirkasta. Edelleenkään ei ole kipuja eikä muutakaan.

Soitin äippäpolille ja sanoivat jos muuttuu kirkkaaksi vuodoksi tai tulee kipuja niin sitten katsotaan.

Kyllä tämä epävarmuus on raastavaa =(

Koetannyt vaan yrittää jaksaa, mulla oli kakkosessa kans vuotoa, mutta hyvin se meni sitten lopulta kumminkin. Ei kyllä uskaltanut luottaa ollenkaan että vauva selviää siihen pisteeseen saakka että syntyy.