Olen raskaana, lapsen isä ei tue, pitää lapsellisesti mykkäkoulua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tähän aloitukseen ainoa sopiva vastaus on se paskantavan virtahevon kuva, harmi ettei niitä voi enää rekkautumatta laittaa. Sen verran jäätävää sontaa on meinaan tämä stoori.

No joko isä auttaa tai sitten lähden suhteesta, se on miehen tehtävä huolehtia perheestään. Hänen ei kuitenkaan tarvitse kestää kaikkia oireita raskaudesta. Esim viime raskaudessa oksentelin koko 9kk ja voin pahoin. ja kyllä jouduin olla saikulla. Ja voi voi ku miehellä on pikkuflunssa niin hän ei mitään pysty tekemään.

Mä en ota mitään riskiä että sikiölle käy jotain ja jokaisen raskaana olevan naisen toivoisi saavan tukea kumppanilta, siten myös parisuhde voi hyvin.
Huutonaurua tälle. Minkä takia tällaiset ihmiset lisääntyvät, jos elämä on noin jumalattoman vaikeaa?

Jaa minulla on 5 lasta hoidettavana ja monta (miehen)koiraa ja olen 41 viikolla raskaana eikä minuakaan kukaan auta. .olen valvonut monta viikkoa putkeen...Lisäksi mies ei ole etes töissä ja hän vaan istuu omissa oloissa tupakalla sekä puhelimessa soittelemalla monta tuntia päivässä ja portailla selaillen jotain paskaa facebuukkia, apua ei kotitöihin heru eikä ruokaa tee, joskus ennen kyllä auttoi ehkä 2 vuotta sitten.Olen nykyään pelkkä pokaali hyllyllä ja kodinhoitaja ilman omaa aikaa...Meillä alkaa olla ero lähellä kohta aijon hankkia itselleni uuden elämän pian ja tulee tämän jälkeen miehellekkin töitä olemaan joka toiseksi viikoksi,kun meillä sattuu olemaan yhteishuoltajuuskin.
Montako lasta meinaat vielä tehdä? Kumpikaan ei käy töissä ja lisää lapsia on aivan pakko vääntää maailmaan veronmaksajien elätettäviksi? Vi**u että pistää vihaksi, tämän takia ei tee mieli maksaa Suomeen veroja.

Jaa minulla on 5 lasta hoidettavana ja monta (miehen)koiraa ja olen 41 viikolla raskaana eikä minuakaan kukaan auta. .olen valvonut monta viikkoa putkeen...Lisäksi mies ei ole etes töissä ja hän vaan istuu omissa oloissa tupakalla sekä puhelimessa soittelemalla monta tuntia päivässä ja portailla selaillen jotain paskaa facebuukkia, apua ei kotitöihin heru eikä ruokaa tee, joskus ennen kyllä auttoi ehkä 2 vuotta sitten.Olen nykyään pelkkä pokaali hyllyllä ja kodinhoitaja ilman omaa aikaa...Meillä alkaa olla ero lähellä kohta aijon hankkia itselleni uuden elämän pian ja tulee tämän jälkeen miehellekkin töitä olemaan joka toiseksi viikoksi,kun meillä sattuu olemaan yhteishuoltajuuskin.
Tuota en kyllä todellakaan usko että olet muka valvonut monta viikkoa putkeen.

Yhteistyössä