H
höhlä
Vieras
joo, aurajuustoa ja teho juomaa. ja vasta kun olin syönyt ja juonut niitä niin muistin että eihän niitä saisi syödä. Olen ihan alkutaipaleella raskaudessa, viikkoja 5 tai jotain.. en edes tiedä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:APUA!! Nyt tuli kuolema..
Minäkin raskaana, viikkoja 19 ja eilen join alkoholia.. Mitäs nyt!? :x
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:Nooo tosiaan siis Valion Aurajuustoa saa syödä mielin määrin - sen maito on pästoroitu. Kun taas ulkomaisten sinihomejuustojen ei - eli niitä vältä :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja sininsydan:APUA!! Nyt tuli kuolema..
Minäkin raskaana, viikkoja 19 ja eilen join alkoholia.. Mitäs nyt!? :x
Tästä lähtien saat jättää mun siiderit rauhaan. Meinasi loppuu kesken
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sit jos näitä alkais kattoo tooosi tarkasti niin tietyt mehut b-vitskulla on kiellettyjä, kevytlimut myös...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sit jos näitä alkais kattoo tooosi tarkasti niin tietyt mehut b-vitskulla on kiellettyjä, kevytlimut myös...
A-vitamiini on se, jonka yliannostusta pitää varoa. Kevytlimut eivät ole kiellettyjä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sit jos näitä alkais kattoo tooosi tarkasti niin tietyt mehut b-vitskulla on kiellettyjä, kevytlimut myös...
A-vitamiini on se, jonka yliannostusta pitää varoa. Kevytlimut eivät ole kiellettyjä.
just se, sori![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sit jos näitä alkais kattoo tooosi tarkasti niin tietyt mehut b-vitskulla on kiellettyjä, kevytlimut myös...
just se, sori![]()
joo, siis laittilimut on kiellettyjä, tietyt ainakin. Eli siis joissa on tiettyjä makeutusaineita; sakariinia, syklamaattia...