Olen raskaana, isäehdokkaita kaksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plussannut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plussannut

Vieras
Siis näin pääsi käymään. Edellisten kuukautisten jälkeen olen ollut kahden miehen kanssa. Ensimmäisen kanssa 2 kertaa kierron alkupuolella ja toisen kanssa kierron loppupuolella.

Ja nyt olen raskaana. Komdomithan eivät ole 100%:sesti varmoja.

Voidaanko hedelmöittymisajankohtaa määrittää esim. ultran perusteella.. missä vaiheessa ja kuinka tarkasti?

Isyystestihän ei liene mahdollinen ennen kuin syntymän jälkeen.

No vaikeepa sanoa, jos sulla on menkat yleensä pitkällä välillä niin veikkaan jälkimmäistä ja jos lyhyellä niin ekaa. Ja sekään ei välttämättä pidä paikkaansa.

eiköhän isyystesti saada tehtyä myös istukkanäytteestä... mutta ainahan se on riski, joten odottele suosiolla syntymää. netistä saa tilattua isyystestin, ihan luotettava eikä tarvitse mennä terveyskeskukseen... Ultralla saa aika epätarkan helmöityshetken....

jos sulla suht säännöllinen kierto niin isukki on se kierron eka mies... oviksen jälkeen kun ei enää raskaaksi tule, sen sijaan ennen sitä hyvinkin, kun simpat elää päiviä

Alkuperäinen kirjoittaja urban legend:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Täällä 4 ehdokasta en edes kehdannut testailla.

Yhellä tutun tutulla oli ollut kymmenkunta jonossa isyystesteihin.

että ihan tutun tutulla :D ja on ihan faktaa, ettei ois pikkasen liioteltua? :D

En usko että ainakaan kovin paljon, oli yhden munkin tutun mies siinä jonossa, ei ollut kyllä sitten isä sille lapselle.

Alkuperäinen kirjoittaja urban legend:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Täällä 4 ehdokasta en edes kehdannut testailla.

Yhellä tutun tutulla oli ollut kymmenkunta jonossa isyystesteihin.

että ihan tutun tutulla :D ja on ihan faktaa, ettei ois pikkasen liioteltua? :D

No melkein pitää paikkansa..Mun ystäväni tuli raskaaksi yllättäin edellisen suhteen kariuduttua ja oli ehtinyt antaa yheksälle miehelle ihan niinkuin kostoksi ex:lleen. Nämä kaikki olisivat kuta kuinkin sopineet isäehdokkaiksi..(epäsäännöllinen kierto..) Ei lähtenyt selvittämään ja on nyt ihanan tytön yksinhuoltaja....

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

aika ikävästi sanottu.

Jos tietty prosentti menee kesken kuitenkin niin miksei mieluummin tässä tapauksessa kuin viidennettä kertaa pitkän parisuhteen aikana? Ja jokainen voi kysyä itseltään, miltä tuntuisi olla yhdeksän isäehdokkaan lapsi..

Ultralla ei voida 100% varmuudella sanoa hedelmöittymisajankohtaa. Ja itse en tekisi isyystestiä vaan jäisin yksinhuoltajaksi. En sotkisi elämääni miehiin jos tietäisin kuinka hyvin pärjään lapsieni kanssa ihan yksinkin. :(

Tuskinpa se lapsi koskaan kuulee, että on ollu 9 ehdokasta isänä ;) Eihän nyt fiksut aikuiset lapsille puhu aikuisten asioita.

Jos muuten kumi hajoaa, niin pitää heti käydä ostamassa ne katumuspillerit. Tai jos on epäilystä.

Alkuperäinen kirjoittaja onneks vain 1 ehdokas itellä:
jos sulla suht säännöllinen kierto niin isukki on se kierron eka mies... oviksen jälkeen kun ei enää raskaaksi tule, sen sijaan ennen sitä hyvinkin, kun simpat elää päiviä

Ja varmaan ap on sen ovulaatiohetken määrittänyt? Jotkut ovat tulleet raskaaksi jopa kuukautisten aikana. Ovulaatioita voi olla useampiakin, eivätkä ne aina satu kiertopäivänmukaan.

Meidän pojat on saaneet alkunsa loppukierrosta, ultrassa on laskettua aikaa siirretty eteenpäin. Toisen kohdalla oli ihan varmaa, milloin oli aikaisintaan voinut saada alkunsa ja kiertopäivien mukaan sen ei olisi pitänyt enää olla mahdollista.