Olen rakastunut kaveriini

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minttuliisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minttuliisa"

Vieras
Olen 27 vuotias kahden lapsen äiti ja olemme olleet mieheni kanssa naimisissa melkein viisi vuotta.

Nyt kuitenkin olen rakastunut kaveriini joka on myös nainen. Hän on meillä päivisin kun mieheni on töissä ja rakastelemme useasti. Se on jotain sellaista mitä ei voi miehen kanssa tuntea.

Onko muille käynyt koskaan samoin? Onko se ohi menevää vai olisiko minun viisainta kertoa asiasta miehelleni ja erota miehen kanssa?

Mies kuitenkin tuo perheeseen rahaa, enkä varmaankaan pärjäisi taloudellisesti ilman miestäni. Mitä minun kannattaa tehdä?

Kannattavuus on täysin eri asia, kuin se mikä on oikein. Miten laskelmoidusti ajattelit elää elämäsi? Miksi oot miehen kanssa, jota petät mennen tullen? Onko raha tärkeämpää kuin rehellisyys? Siinä mietittävää.

Komppaan edellistä. Tosiasia on että petät miestäsi kylmän laskelmoidusti. Kannattasiko kertoa miehellesi ja jatkot sen jälkeen riippuen miehesi suhtautumisesta. Taloudellisen "kannattavuuden" voit unohtaa, selvitä hyvä ihminen ihmissuhteet ensin.

[QUOTE="Minttuliisa";26456453]Leikkivät huoneessaan tai ovat kaverilla. Miten tämä liittyi tähän?[/QUOTE]

No jostain kumman syystä olen alkanut epäillä monia aloituksia täällä...
Jos nyt oletetaan että kyseessä on tositarina, niin mun mielestä pettäminen on pettämistä partnerin sukupuolesta riippumatta, ja itse ainakin haluaisin tietää jos sellaista mun selän takana tapahtuisi.

Yhteistyössä