Olen pudottanut painoa melkein 5 kg 1,5 viikossa

  • Viestiketjun aloittaja jatko-osa
  • Ensimmäinen viesti
jatko-osa
Olen se sama, joka kertoi, pudottaneensa viikon jälkeen 3 kg. Tässä on taulukko edistymisestäni.

kg pv
66,3 ma 31.8.2015
65,5
64,6
64,5
64,3
64,0
63,6
63,3 ma 7.8.2015
63,1
63,1
62,4
61,8
61,5 pe 11.8.2015

Ensimäisellä viikolla aloitin kuntoilussa tehokuurin. Herkuista ei luopunut kokonaan, vaan joka päivä söin jotain hyvää vähän. Toisella viikolla jatkoin kuntoilua ja lopetin herkut (paitsi yhtenä päivänä). Terveellistä ruokaa eli peruskotiruokaa, leipää, puuroa ja kasviksia olen syönyt.

Nyt kroppa alkaa olla jo hyvässä kunnossa, mutta tavoitteena on vielä saada 1,5 kg pois, niin sitten se näyttää huippuhyvältä.
 
aloittaja_
Tämä vauhti toimii minulla hyvin. Olen pudottanut joka syksy kesäkilot nopeaan tahtiin. Tosin ennen ei ole ihan näin paljoa ylimääräistä kertynyt kesän aikana.
 
melkein kade
Hyvä, että jollain lähtee toivomaansa tahtia! :)

Mä oon tahkonnut tässä kuukauden, ja painoa lähtenyt noin 2,5 kg. Syön 1500 kcal päivässä (käytän Sulamoa, jonne merkkaan ihan kaiken), liikun 5 päivänä viikossa (puntit, kahvakuula, kävelylenkit) ja välipäivinä putkirullailen.

Vaan eipä lähe painoa tämän nopeemmin, vaikka todella olisi, mistä lähteä. Mulla on kyllä kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta lääkitys kondiksessa, joten ei pitäisi siitä johtua. Noh, toivottavasti jossain vaiheessa lähtee vähän nopeemmin.

Paljonko sä syöt päivässä? Entä miten paljon liikut?
 
vierailijaq.
Hyvä, että jollain lähtee toivomaansa tahtia! :)

Mä oon tahkonnut tässä kuukauden, ja painoa lähtenyt noin 2,5 kg. Syön 1500 kcal päivässä (käytän Sulamoa, jonne merkkaan ihan kaiken), liikun 5 päivänä viikossa (puntit, kahvakuula, kävelylenkit) ja välipäivinä putkirullailen.

Vaan eipä lähe painoa tämän nopeemmin, vaikka todella olisi, mistä lähteä. Mulla on kyllä kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta lääkitys kondiksessa, joten ei pitäisi siitä johtua. Noh, toivottavasti jossain vaiheessa lähtee vähän nopeemmin.

Paljonko sä syöt päivässä? Entä miten paljon liikut?
Sä et varmaan merkkaa ihan kaikkea? Merkkaa myös loraukset rasvatonta maitoa, ketsupit, sinapit, mehut, öljyt yms. ''pikkujutut''.Lisäksi älä laske liikunnan kulutuksia väärin ja yläkanttiin. Mulla oli samaa ongelmaa aikoinaan, vaikka on mistä ottaa, ei paino silti tippunut. Mun bmi yli 30. Kun tsekkasin nämä kuntoon, alkoi paino taas pudota.
 
melkein kade
Sä et varmaan merkkaa ihan kaikkea? Merkkaa myös loraukset rasvatonta maitoa, ketsupit, sinapit, mehut, öljyt yms. ''pikkujutut''.Lisäksi älä laske liikunnan kulutuksia väärin ja yläkanttiin. Mulla oli samaa ongelmaa aikoinaan, vaikka on mistä ottaa, ei paino silti tippunut. Mun bmi yli 30. Kun tsekkasin nämä kuntoon, alkoi paino taas pudota.
Merkkaan ihan kaiken, kaikki käy vaa'an kautta.
Liikunnan kulutukset olen itse asiassa varmuuden vuoksi laskenut alakanttiin (esim. 30 min kahvakuulailun olen merkannut 20 min jne.), ja toisekseen jätän liikunnan myötä tulevat "lisäkalorit" aina lisävajeeksi, eli en syö niitä.

Toisaalta kaveri minulle juuri sanoi, että sullahan lähtee yli 600 g per vko, mikä kyllä on ihan totta, eli ehkei se loppujen lopuksi niin huonosti ole. Ja kun olen viimeiset 10 vuotta ollut totaali sohvaperuna, niin ehkäpä tuo liikkumisen määrän aikamoinen nousukin on pieni shokki kropalle alkuun. Katselen nyt vielä hetken aikaa ja jos ei ala vähän nopeemmin lähtemään, niin varmaan tarkistan kaloreita alaspäin.
 

Yhteistyössä