Olen posliini prinsessa...

...höpönassu, kultamurmeli, mun oma ihana rakas, piukka peppu, rakas, mussu mussukka, persikka peppu, hani, honey, fritsu kala (väännös pusukalasta), Jane, ihanainen nainen, valloittajatar, viettelijätär, elämän valo, päivänsäde ja puppi (pentu).

Listataan tänne kaikkia ihania hellittelynimiä, joita ollaan saatu vuosien saatossa meidän rakkailta ihmisiltä, esimerkiksi puolisoilta, ystäviltä, vanhemmilta, exiltä jne. Jotta muistettaisiin, miten paljon meistä on välitetty ja miten paljon meitä on ajateltu :heart:

mamukas
...höpönassu, kultamurmeli, mun oma ihana rakas, piukka peppu, rakas, mussu mussukka, persikka peppu, hani, honey, fritsu kala (väännös pusukalasta), Jane, ihanainen nainen, valloittajatar, viettelijätär, elämän valo, päivänsäde ja puppi (pentu).

Listataan tänne kaikkia ihania hellittelynimiä, joita ollaan saatu vuosien saatossa meidän rakkailta ihmisiltä, esimerkiksi puolisoilta, ystäviltä, vanhemmilta, exiltä jne. Jotta muistettaisiin, miten paljon meistä on välitetty ja miten paljon meitä on ajateltu :heart:
Sulta jäi aamulääkkeet ottamatta.
Jutut on kun 10 vuotiaalla..

Terzinaattori
Siis sinäolet Sinisulka just nainen mun makuun. Ja luulen, että mulla olis tarjota sulle kans jotain semmosta mikä sua kiinnostais. Oon hyvin toimeentuleva, komee mies, joka tietää mitä tahtoo ja yleensä sen myös saa.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Terzinaattori
[QUOTE="hhh";24429169]posliiniprinsessa :D :D :D

toivottavasti mies ei keksi mistään koskaan kutsua mua tuollatavalla!!![/QUOTE]

EI, koska ehkä sulle parempi nimitys on Jungle Jane

Yhteistyössä