T
typerä
Vieras
Olen polttanu tupakkaa muutaman kerran salaa mieheltäni sen jälkeen kun lopetin polttamisen. Mieheni lopetti myös, lopetin siis ensin ennen häntä ja jatkoin polttamista viikonloppusin kunnes lopetin senkin aikalailla miehen painostuksen takia. Uhkaili ettei voisi katella sellasta tyttöystävää joka polttaa ja jatkuvasti kyttäs ja kyseli monta tupakkaa, monta hatsia (jos olin jossain viikonloppuna). Ja jos olin polttanu, oli se päivä täysin pilalla ja vähintään mökötti ja saarnasi. Lopettaminenhan oli alunperin mun oma idea ja sanoin etten enää ikinä aio polttaa, toisin kävi. Se laukas miehessäni tollasen reaktion. Mutta sitten poltin muutaman kerran ja kielsin vaikka hän kysyi. Oin niin turta niihin sen raktioihin ja pelkäsin sen jättäväni mut, koska on aikasemminkin uhkaillut jättävänsä niin monta kertaa, sen takia varmaan poltinki salaa häneltä. Ajattelin että kuitenkin erotaan jostain syystä. Lopetin polttamisen kuitenkin kokonaan ja omasta tahdostani enkä aio enää tupakkaan koskea. Meillä menee nyt muutenkin paremmin kuin koskaan ja tunnen itteni ihan hirviöks ku pimitän tota asiaa edelleenki. En voi oikeastaan edes tajuta miks en kaikesta huolimatta kertonu hänelle polttavani. Inhoan valehtelua ja olen suorapuheinen ihminen. En pysty öisin nukkua tän asian takia, mutta pelkään että meille tulee heti ero eikä mies pysty enää koskaan luottamaan minuun, hän on ehdoton rehellisyydessä ja on nyt saanu luottamuksen muhun. Jos hän sais jostai muuta kautta sen tietää ni jättäis kyllä samantien. Mitä mä oikeen teen tän asian kanssa? Mitä ite tekisitte? Voiko tällaista asiaa antaa anteeksi jos on muutenki jyrkkä asioiden salaamisessa?