Olen pettynyt CUPCAKEN haalariin! Ei enää KOSKAAN meille kyseistä merkkiä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko muita saman kokeneita?
Haalari maksoi 139 e ja odotukset laadusta ym olivat todella korkealla. Hankalaa, kun ei voi reklamoidakaan, kun ei taitu tuo englanti...:(Kyllä jää niin viimeiseen haalariin meillä tuo.

Heti alusta asti hupun nepparit olleet niin löysiä, että joka kerta lasta pukiessa huppu jää käteen :(. Hihansuut tai tarkemmin sanottuna se "alushiha" on niin tiukka, että yksikään rukkanen ei mahdu runnomatta siitä läpi..
Vetoketjua ei saa vedettyä reilusti ylös asti, on niin kapea, että muksun kaula ei kertakaikkiaan mahdu sisään :O. (meillä pienikokoinen kaksivuotias, kyse ei siis ole mistään liikalihavasta lapsesta ).
Lisäksi sikakalliin haalarin sisäpuolelta on sauma alkanut repsottamaan :(. Haalaria on suhteellisen vähän käytetty edellä mainittujen vikojen vuoksi.

VOI vittu mikä pettymys. OSTAAKO LASTENVAATEBLOGISTIT TÄTÄ MERKKIÄ AINOASTAAN SEN NIMEN VUOKSI?
Olen TODELLA PETTYNYT haalariin! Ihan hukkaan meni rahat.

Reimatec on ihana! Reilu, vetoketjun saa ylös asti ilman että lapsi tukehtuu, huppunepparit on napakoita ja haalari KESTÄÄ!!

Kyllä mä koittaisin vaikka kääntäjän (tai jonku kielitaitoisen kaverin) kans haalaria palauttaa, mikäli on noin surkea.. Minä ostin tänä talvena Minymon, mullakin aikasemmin kokemusta vain Reimasta mikä on toiminu 8-vuotta täysin moitteetta.

en ole mutta luin tässä vanhaa kaksplussaa jossa oli testattu haalareita/ulkoilupukuja. Moni vastaavan hintainen oli kärsinyt käytössä paljonkin(enemmänkin kuin halvemmat) silti käyttäjät oli tyytyväisiä tai lähes tyytyväisiä hinta/laatusuhteeseen. :O

Meillä on päinvastaisia kokemuksia.

Meillä se haalari on nimenomaan siitä kaulan kohtaa loistava. Vetskarit menee loppuun saakka kiinni (onkohan sitten eri malli kyseessä?) ja hupun lärpäkkeiden nepparit kun laittaa kiinni kaulalle, se oikeasti suojaa kaulaa. Ja on itseasiassa ainoa puku jossa se kohta myös istuu.

Remun pukujen lärpäke on myös todella suojaava koska se on niin leveä, mutta se on jo inan liian leveä.

Reimatecin sentin paksuiset lärpäkkeet ovat mielestäni vitsi. Ja huono sellainen vielä kaikenlisäksi.

Ei muistikuvaa onko tuossa haalarissa irrotitettava huppu vai ei (tosin eiköhän niissä kaikissa ole) eli ei ole huppu koskaan irronnut tms.

Puku tuli meille käytettynä ja nyt se on meillä käytössä. Ja hyvin on pelittänyt. Joskin haalarin lahkeissa olevat resorit mietityttää...loskakelillä ne kastuu aivan litimäriksi, kun niissä ei ole kosteussuojaa. Mutta katsotaan, kun ne litslätsloskat tulevat, että miten se sitten käytännössä toimii. Jos toimii, tulee meille toinenkin Cupcake ihan varmasti :)

Ei hirveän hankalaa, kun ajattelee, ettei niitä enää valmisteta. :D

Pure Kids on ottanut itselleen uuden ulkovaatemerkin, jonka pitäisi ilmeisesti olla teknisempi, kuin söpö CupCake.

[QUOTE="zenn";25426332]Ei hirveän hankalaa, kun ajattelee, ettei niitä enää valmisteta. :D

Pure Kids on ottanut itselleen uuden ulkovaatemerkin, jonka pitäisi ilmeisesti olla teknisempi, kuin söpö CupCake.[/QUOTE]

Tarkastelin kevätmallistoa, noon oli ne silti CupCakemaisia. Ihanan näköisiä tyttöhaalareita, Racoon nimestä huolimatta.

niitä 'sisähihoja' kutsutaan lumilukoiksi ja ne on tosi kätsyt kyllä talvihaalarissa. jos vaan lunta sattuu olemaan. mut se lumilukon ideä kyllä menee jos tunget hanskat sinne alle? eiks lapsen oo vaikea pukea vaatteita jos sillä on hanskat kädessä? luulis että ois senkin takia helpompi laittaa ne hanskat vasta lopuksi?

monessa talvihaalarissa se kaulus on tosi tiukka, ei ollenkaan oo pelkästään cupcaken ominaisuus. sinne vaan sitten ei voi tunkea kauluria tms, mutta jos kauluksen malli on hyvä niin minusta kauluria ei tarviikkaan.

ehkä opit tästä ainakin sen että SOVITA sitä haalaria lapsen päälle ennenkuin teet ostopäätöksen(nettikaupassakin on palautusoikeus) jos ei istu sun lapsen päälle ja haluat lumilukottoman haalarin ja huppu jää käteen niin PALAUTA se. ei se auta vaikka ois kuinka söpö ja sydämen kuvia jos se muuten ei oo teille hyvä.

[QUOTE="vieras";25426714]Niin kuka hullu tunkee lapasia hihansuusta sisään?! Ne kuuluu laittaa haalarin päälle![/QUOTE]

Tää oli hauska. :D Ei meidän mukelon hanskat pysy lainkaan kädessä jos ne jättää päälle.

Mä oon kans tuskaillut sen hupun kanssa ja nyt on luovuttu koko hupussa kun irtosi joka ikinen kerta. Mietin että kuuluuko sen olla tollanen, jos lapsi jää hupustaan johonkin kiinni niin ei kuristu vaan se lähtee irti, mutta käytössä tosiaan ärsyttävä. Myös kaulaosa on mun mielestä huono, kaula jää tosi paljaaksi vaikka kauluri alla ja kun meillä ei tuota huppuakaan ole niin ei saa suojaa siitä.

Hanskat meillä laitetaan päälle, on tosiaan ne lumilukot niin tiukat.
On myös jotenkin naftia mallia.. Meillä reilu 2 vuotiaalla on 98cm enkä ole ollenkaan varma meneekö koko talvea.

hyvin monella merkillä se huppu jää käteen, koska tiukat nepparit ovat myös turvallisuusriski. Hanskat laitetaan päälle, ei sitä hanskat kädessä voi vetoketjua kiinni laittaa.en ole vielä löytänyt vikaa tuosta meidän kaksiosaisesta, mutta ei sitä ole vielä rankasti käytetty.

Mä olen ollut tyytyväinen meidän haalariin muuten, paitsi tosiaan se huppu irtoaa tosi herkästi. Ajattelen että se on turvallisuusasia ja tarkoituksella sellainen helposti irtoava. Saisi kyllä ne nepparit vähän napakammat olla.

Meillä on se haalari ollut vasta niin vähällä käytöllä, että vasta lopputalvena tiedän olenko siihen yleisesti tyytyväinen vai en.

Meillä on myös tämän talven ollut käytössä tuo paljon blogeissa parjattu Cupcake-sydänhaalari. Olen lukenut monilta että tämän kauden tuotteissa on ollut niin paljon vikoja että ensi talven malliston (Racoon) on vaihdettu eri valmistaja.

Meillä ei haalarissa ole vielä minkäänlaista kulumaa koska otettiin käyttöön vasta tammikuussa, kun tänne etelä-Suomeenkin saatiin lunta. (kurakeleillä ulkoillaan vanhalla haalarilla). Meilläkin jää joka kerta käteen se huppu, mutta olen ratkaissut asian niin että kovimilla pakkasilla laitetaan se huppu kiinni edestä, jolloin pysyy. Muutoin tyttö ulkoilee ilman huppua ja alla on villakauluri. Hanskat meillä puetaan yleensä haalarien päälle (tyttö itse pukee), mutta kovilla pakkasilla saatan pukea hanskat ensin ja ihan hyvin ne kädet pujahtavat hanskoillakin läpi hihansuista.

Nätti haalari, mutta en usko että meille tulee enää ko. merkin ulkovaatteita. Sisävaatteisiin olen ollut erittäin tyytyväinen.

siis ei ole todellista että maksatte noin paljon puvusta jossa on noin paljon vikoja! Kyllä sapettais jos huppu ei pysyis jne. Ja kyllä monien lasten hanskat on laitettava sisälle koska muuten repivät ne itse pois ulkona.

Toisessa keskustelussa kauhistellan kireitä neppareita jos vaikka lapsi sattuu juuttumaan hupusta puuhun, toisessa valitetaan kun napparit irtoaa. Tee siinä sitten hyvä! Onneksi Suomessa myydään irrotettavia huppuja, ottakaa kokonaan pois jos on sellainen ongelma. Aika harvoin niitänäkee lasten päässä mutta silti vaaditaan että on oltava huppu.

Viime vuoden cupcaken mallistossa on ollut laaja ongelma neppareiden kanssa. Viime talvena rahat on hyvitetty, koska nepparity ovat olleet viallisia. Enää neppareista on turha valittaa, rahojaan ei enää saa takaisin. Eli jos ei ole tyytyväinen ja siinä on selvästi käyttöä haittaava ominaisuus niin kannattaa valittaa suoraan sinne mistä on sen ostanutkin.. kukaan ei tule kotoa kysymään pysyykö teillä huppu kiinni..

Mä en edelleenkään ymmärrä mitä järkeä on laittaa yli satanen yhden talven mahtuvaan talvivaatteeseen. Meillä on ulkoiluhaalarina aina ollut Lassien niitä halvimpia versioita. Yksikään ei ole hajonnut, kurahousuja ei tarvi vetää päälle kun ihan vesikeleillä (ja silloin on yleensä niin liukastakin, ettei ulkoilu ole muutenkaan kovin hauskaa). Ne menee ulkona kotona ja hoidossa.

Sitten on ollut siistimmät takki ja housu yhdistelmät, niidenkään ei tarvi olla mitään teknisiä, kauppa yms. reissuihin.

Reilusti alle satasen saa kaikki yhteensä, eikä mieliharmia ole ollut ikinä haalareista.

Vasta tein aiheesta aloituksen. Mä hullu tilasin vielä kaikille 3 lapselle sitä merkkiä ja saadaan nyt sitten kärsiä nahoissamme ens talvi :kieh:
No, oppia ikä kaikki. Ikinä enää en noita osta. Mutta edelleen ihmettelen mikä ihme niissä maksaa ja miten ihmeessä ne kuitenkin menee esim huutiksessa kaupaksi hirmu isoilla summilla :O

[QUOTE="vieras";28052659]Mä en edelleenkään ymmärrä mitä järkeä on laittaa yli satanen yhden talven mahtuvaan talvivaatteeseen. Meillä on ulkoiluhaalarina aina ollut Lassien niitä halvimpia versioita. Yksikään ei ole hajonnut, kurahousuja ei tarvi vetää päälle kun ihan vesikeleillä (ja silloin on yleensä niin liukastakin, ettei ulkoilu ole muutenkaan kovin hauskaa). Ne menee ulkona kotona ja hoidossa.

Sitten on ollut siistimmät takki ja housu yhdistelmät, niidenkään ei tarvi olla mitään teknisiä, kauppa yms. reissuihin.

Reilusti alle satasen saa kaikki yhteensä, eikä mieliharmia ole ollut ikinä haalareista.[/QUOTE]

Mäkään en oo koskaan maksanu yli satasta haalarista. Meillä kuitenkin nyt löytyy tuota parjattua merkkiä kaikilta lapsilta. NIitä kun saa alestakin.
Mutta totta on että lassien hinta-laatusuhde on kyllä miljoona kertaa tätä kyseistä merkkiä parempi, sittenkin vaikka ostaa alesta tuota merkkiä eikä maksa kun reilusti alle satasen niistä. Meillä lassieta on kakkospukuna mutta ykkkösenä sekään ei meillä kyllä kestä koko talvea.
Pitänee pysytellä hyviksi havaitsemissani merkeissä eli superremu ja reima kiddo.

Yhteistyössä