A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja juu:täh. Outo olet. tyttäresi oli tottelematon. Oikeastiko jonkun kampaajan olisi pitänyt sinulle soittaa ja olettaa että sinun lapsi valehtelee?
hauku tytärtäsi. sairasta vaatia jotain kamapaajaa soittamaan. olet itsekäs. ja samanlainen tyttäresi.
Eikö kampaanajan niin kuin AMMATTILAISEN tulisi tietään, että näin nuorella värjäys pilaa sekä hiuksia ja päänahkaa?
niin. entä sitten? Minä tiedän sen ja sin
ä tiedät sen. mutta luulen aika monen vanhemman moisen sallivan, koska minä olen nähnyt värjättyjä päitä ja jopa nuoremmilla. meillä ei alakoululaiset käy kampajalla, eivät värjää tai laita edes raitoja. mutta tiedän ja olen nähnyt että moni värjää.
Ei tulisi mieleenkään syytellä muita jos oma kasvatus on retuperällä. sinun lapsi valehtelee ja kieroilee, ei kampaaja.
Oletko kyseinen kampaaja kun puolustelet näin voimakkaasti? Niin se kampaaja vaan tienaa rahaa pitaamatta muiden terveydestä..... Ja anopihan ei voi koskaan tehdä kiusaa vaikka tietää mitä on kielletty. Anoppi sanoi parturille , että on lupa.