Olen parisuhteessa rahan takia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nainen"

Vieras
Jos asuisin yksin, ei olisi varaa autoon, näin hienoon asuntoon, matkoihin, kesämökkiin jne.
Mies käyttää mua kohtaan henkistä väkivaltaa, kyttää tekemisiä, laukoo tyhmiä kommentteja ja mitätöi.
Jos lähtisin tästä suhteesta, joutuisin muuttamaan johonkin 700e/kk maksavaan asuntoon vuokralle. Ei ole varaa omaan.
Mun vanhemmat on köyhiä. Ja huomaan että mun mies on vähän kuin mun isä :(
Minun palkka kuukaudessa käteen noin 1600e.
Tuntuu etten tule koskaan elämään kovin pitkää elämää. Aion vetää itseni jojoon joku kaunis päivä.
Olen ollut aina masentunut. Äiti haukkui mun ulkonäköä kun olin pieni.

First world problems ja niin edelleen.

Ap jatkaa.
Itsehän mä olen osani valinnut, ei vaan ole selkärankaa hypätä tyhjän päälle. Varsinkin kun lapsena mulla ei ollut mitään. Nyt olen +25v. Ja yritän pitää kiinni saavutetuista eduista.

Osaa mies olla ihana ja huomaavainen. Saan kuitenkin olla koko ajan varpaillani ja pelkään että teen jotain väärää ja äijä alkaa sättimään.

Oon joskus lennosta vaihtanut parisuhteen (laitoin jo aikaisemmin nalkuttavan ja valittavan miehen pihalle), ja aina ei vaihtamalla parane. Jokaisessa suhteessa on kuitenkin jotain "vikaa" tai vikaa.

Ei sinulla pitäisi olla mitään ongelmaa pärjätä taloudellisesti omillasi. Kaikkea et tietenkään saa, mutta eikös itsekunnioitus olisi materiaa tärkeämpää? Kun muutat omillesi, alat säästämään asuntoa ja aikanaan sen saat omin voimin, varmasti saavutus tuntuu arvokkaammalta kuin henkistä väkivaltaa käyttävän miehen tarjoama elintaso.

Mun kaikki rahat menisi tulevaan terapiaan. Työnteko on muutenkin yliarvostettua. Varsinkin jos sillä ei saa kuin perustoimeentulotuen. Mitä tapahtuisi jos muuttaisin pois miehen luota.

Eli sulla on asiat paremmin? ;D;D;;D;D;D

On vähän vaikea verrata kun en tiedä ap:n elämästä sen enempää. Lisäksi ihmiset arvostaa erilaisia asioita, joten senkään takia vertailu ei oikein onnistu. Enkä nyt kyllä keksi yhtään syytä miksi pitäisikään vertailla.

Mutta ap:n aloitusviestistä saa sen käsityksen että materia on tärkeämpää kuin henkinen hyvinvointi. Mulla arvojärjestys on toisin päin. Kumpikin on ihan ok, kunhan itse on asiantilaan tyytyväinen.

Tuossa tilanteessa sun kannattaa satsata itseesi ja parisuhteeseesi. Yritä löytää positiivisia ajatuksia ja arvostaa itseäsi. Sinähän käyt töissä ja ssat palkkaa eli on sulla omaakin rahaa ihan mukavasti. Tilanne voisi olla paljon huonompikin.

Yhteistyössä