olen pahoillani anteeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja palstapoliisi, vieras ynnä moni muu nimimerkkini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

palstapoliisi, vieras ynnä moni muu nimimerkkini

Vieras
antakaa palstalaiset anteeksi viimeaikanen huono käytökseni jonka olen osoittanut muutamille mustillle mm. pastori, fjonga, hyytikyppynen, runoilijasirkka, bad virgin,...mitä näitä nyt on.

Olen sairas, minulla on jakomielitauti:( Välillä minulle tulee tälläisiä selkeitä hetkiä, jolloin tajuan, ettei kaikki ole hyvin. Kateuteni muita kohtaan ajaa minua kirjoittamaan ilkeyksiä. Viimeinen tikki oli se, kun alma otti peetun henkilöllisyyden. se sekottaa tosi paljon.

Minä olenkin vaihdokas ihan toiselta planeetalta. se on vaikeaa. Ja kun on vielä tämä pää. Olen kateellinen siitä, kun muut ovat töissä. Siksi esiinnyn välillä palstapoliisina, kuin se olisi työtäni. Olen täällä ihan liikaa.

Jos vaan jaksaisi mennä pesulle... Ruokakin on loppu jääkaapista, mutta en pysty mennä ulos.:(

Alkuperäinen kirjoittaja ajan kulukseni vaan tälläistä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

No, siinä taas nähtiin, miten ilkeitä meille harmaille ollaan. minähän pyysin anteeksi. Kuka sinäkin Nyynä luulet olevasi?

Hei, se mun nikki oli "aikani kuluksi tällaista", ei "ajan kulukseni vaan tällaista"! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lievästikö huomaa että joku yrittää pilata palstapoliisin maineen, kyllä sillä ihan järkeviä ajatuksia on.

No oho, siinä taas vahingossa sekosin hetkellisesti. Kyllä tämä tästä. ole hiljaa inkku.

Alkuperäinen kirjoittaja palstapoliisi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lievästikö huomaa että joku yrittää pilata palstapoliisin maineen, kyllä sillä ihan järkeviä ajatuksia on.

No oho, siinä taas vahingossa sekosin hetkellisesti. Kyllä tämä tästä. ole hiljaa inkku.

En mää täällä oo ollu????

Yhteistyössä