Olen pahan kierteessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Väsynyt"

Vieras
Kaikki alko ihme säädöstä miehen kans joka käytti mua vaan hyväksi. Annoin rakkautta ja rahaa ja koko sydämeni oikeestaan. Sain vähättelyä, valehtelua, vedättämistä... mitä kiltimpi olin ja annoin esim. monta asiaa anteeks niin se teki entistä julmemmin mulle.
Myös eräs naisystävä alkoi valehdella ja piikitellä ym. mua.
Tukahdutin kaiken sisälleni. Lopulta olin ihan lukossa ja ihan hukassa. Kadotin itseni. Aloin uskoa olevani p.aska ja huonompi. Ja kaikkihan oli mun syytä, mitäs olin hyväuskoinen hölmö.
Aloin toimia sen mukaan. Aloin toimia itsetuhoisesti vaikka en oikeesti ois halunnut.
Nyt oon tehnyt monta asiaa vastoin omaa sydäntäni.
Pahimpana se, että menin varatun miespuolisen kaverin kanssa sänkyyn. Tai sillä on oma asunto, ne pitää taukoo tai jotain. En oo ikinä halunnut tehä sellasta. Mulla on ollut periaatteita. Mut sinä iltana oltiin muutama kaverin kans sen luona ja yhtäkkiä ne muut häipy ja me jäätiin kahestaan. Ja se alko pussailee ja sano, että se on halunnut sitä kauan ja mä sanoin, et se ei o musta hyvä idea, mut sit se sano tosi painokkaasti, että se ON hyvä idea ja alko ottaa multa vaatteita. En mä ois halunnut sitä oikeesti, mut mä annoin sen vaan tapahtua...
En ymmärrä miks. Ihan kun mä haluisin kohella itteeni huonosti. Mun mielestä tuo on niin kamalaa ja alhasta.
Nyt mä oon menettäny itsekunnioitukseni ja on vaan hirvee syyllisyys ja p.aska olo. Sanoin sille tyypille, että en haluu nähdä enää. Mä en haluu rikkoo kenenkään perhettä.
Nyt tuntuu, että en ansaitse enää elää ja haluaisin puhua tästä jollekin ihmiselle, mutta en ilkeä.
Nyt mä tunnistan kuitenkin, et tää pahan kierre vaan jatkuu jos mä nyt meen ton tunteen mukaan, et millään ei oo enää väliä, kun oon jo pilannut kaiken.
Nyt mä laitan tän kierteen poikki.
Ei mulla muuta.
Kiitos kun sain purkautua.

iolipa surullista luettavaa sinun tarinasi. Jos et ole miehen kanssa naimisissa jolle koko sydämesi annoit niin jätä heti hänet. Jos olette naimisissa ja teillä on lapsia koeta löytää pikaisesti joku ulkopuolinen jolle puhut ja kerrot kuten utossa yllä koko tarinasi...mietit hänen kanssaan.. siis niin että sinä itse päätät ja hän kuuntelee ... se nimittäin auttaa selventämään kummasti ajatuksia kun sanoo ne ääneen... jotain pitää tapahtua ettet ihan tuhoa itseäsi.... ja ukkomiehet jätä rauhaan... niistä saat vaan enemmän murhetta, häpeää, itsehalveksuntaa ym... tarvitsen ihmisen joka kunnioittaa sinua ja jota sinä kunnioitat ja jonka kanssa jaat elämäsi kaikki alueet.
Toivon sinulle kaikkea hyvää... ja vielä toivon että voit myös löytää rauhan sisimmässäsi , rauhan ja anteeksiannon joka lähtee siitä että sinulla on rakastava ja anteeksiantava Jumala.

aurinkoisia tulevia päiviä sinulle tv mumme i(l40v onnellisessti naimisissa)

anteeksi kun tuli kamalan paljon kirjoitusvirheitä... etsin jotain netistä äsken ja silmiini osui tarinasi ... joten halusin heti vastata... vaikka oli kamala kiire suihkuun!!!!...enkä yleensä kirjoittele tänne... olen kuitenkin jonkinverran elämää nähnyt, kirjoja lukenu,t työkseni ja työssäni...siksi toivoisin sinulle hyvää elämää jossa et tuhoa itseäsi ... vaan voit iloita elämästä ja uskoa että onnellinen tasapainoinen elä on sinullekkin olemassa...
kauniita unia

Yhteistyössä