olen paha ihminen

  • Viestiketjun aloittaja tyhmätyhmätyhmä
  • Ensimmäinen viesti
piiku74
niinpä nin miehelläni on noita ongelmia exänsä kanssa! Se koskee pahemmin jos miehesi saa kuulla jostain muualta asiasta!! Kerro ja keskustelkaa.... ota vastuu teostasi!!
 
peuhu
Mä olen taas sitämieltä että jos kyseessä oli pelkkä suudelma ja kadut sitä niin älä kerro. Kertomalla helpotat vain omaa taakkaasi ja siirrät pahan olosi mieheesi.Itsellesi rangaistuksena voisit tehdä sen että pidät asian itselläsi ja podet syyllisyyttä niin seuraavan kerran mietit varmaan kaksi kertaa haluatko pussailla vieraan miehen kanssa . Mutta jos menit sänkyyn saakka niin sitten asia onkin toinen...
 
vastuu
Minä myös olen sitä mieltä, että ota vastuu omista teoistasi! Ajattele, jos joku miehesi kaveri tms näki tapahtuman. Entä jos miehesi kuulee muilta kuin sinulta.

Miksi suutelit toista miestä? Mistä se johtuu? Nykyisin elen tyytyväisessä liiitossa, enkä haikaile muihen miesten perään. Aikaisemmin n. 4 v sitten, pussailin vieraita miehiä ja etsin kai seikkailua. En kuitenkaan olisi mennyt sänkyyn asti. Jotakin siis SEKSIÄ ja hellyyttä puuttui aikaisemmasta suhteesta, ehkäpä niihin korviketta hetkellistä siis.

Itse kerroin ex-miehelleni pussailuistani. En tosin hetin vaan pienellä viiveellä.
 
Nää jutut ei vaan yleensä salassa pysy!
Ja todellakin se on kamalampaa kuulla joltain toiselta ja aina vaan pahempi mitä kauemmin aikaa on kulunut(näin ainakin minulla,mutta olenkin nainen).
Mieti miten paljon vaikeampi sinun on saada luottamus takaisin jos asia paljastuu noin.
 
minäkin tuossa männävkoloppuna suutelin toista...meillä on jo pitkään oman miehen kans ollu ongelmia ja tuntui niin hyvälle kun joku huomioi. oon tuntenu tän "pussailukaverin" jokusen aikaa ja hän on hirmuisen mukava ja täydellinen herrasmies. hän tietää että seurustelen on ja on siitä hirmuisen pahoillaan ;) minäkin tavallaan..jos ei ois tälläinen suhteenselvittely tilanne päällä tutustuisin mielellään vielä paremmin häneen... :)
 
Veekku
Ap, ota itseäsi niskasta kiinni ja kerro miehellesi! Ihan vain kaunistelematta kerrot, mitä on tullut tehtyä. Jos yhtään välität miehestäsi, on reilua kertoa. Haluisitko itse, että kuulisit joltain naapurilta tai tutuntutulta että miehesi on suudellut vierasta naista? Ja tätä kautta juttu monesti vielä suurenee...Kyseessä on kuitenkin "vain" suudelma (mikä kyllä sinänsä on ihan yhtä väärin), niin ei varmaan tekisi oikein hyvää jos miehesi kuulisi jutun joltain muulta ja se olisi kääntynyt niin, että olisitkin ollut vieraan miehen kanssa sängyssä asti jne. Siinäpä sitten olisi selittelemistä. Molemminpuolisen luottamuksen ja rakkauden tai ainakin välittämisen takia on oikein kertoa.
 
Kannattaisipa kertoa !! :kieh: Mä olen ollut samanlaisen asian petetty puoli keväällä, ja voin sanoa ettei kivalle tuntunut todellakaan. Ja kenkää olisi tullut suoraan, jos sänkyyn asti olisi mennyt !! Ei helv- että voi olla tyhmiä ihmisiä !! Sitä ei uskois kuin paljon pahaa noinkin pienellä asialla voi saada aikaan !! :'( Toivoisin kaikkien pettureiden joskus saavan maistaa omaa lääkettään :headwall:
 
Pussailit, no älä ihmeessä mene kertomaan, mutta hävetä ja pelätä saat, aina hamaan loppuun.
Käy mielessäsi läpi kuinka teidän suhteita tuon paljastaminen muuttaa, eipä mahda miehet enää kaveerata, entä jos liikutte samassa kaveripiirissä, miten vaikuttaa jne.

 

Yhteistyössä