Olen päättänyt, ettei tuo meidän 1,5vee enää lennä lentokoneella ainakaan samaan aikaan minun kanssani...

• Viestiketjun aloittaja lomat pidetty
  • Ensimmäinen viesti
lomat pidetty
ei ainakaan ennenkuin täyttää 15 vuotta tai lääkäri anna rauhoittavia molemmille!!!

Kyllä on maanpäällinen helvetti taas koettu, kun kakru painelee kaikkia mahdollisia nappuloita, hyppii, pomppii, huutaa, kiipeilee, itkee, rääkyy jne.

Viihdykkeitä oli mukana, herkkuja ja ihan mitä vaan, mutta silti ehti tehdä kaikki koiruudet moneen kertaan.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja +-:
Miteköhän 10kk ryömiväisen kanssa 7h koneessa? Onkohan AIVAN tuskaa?? Kellään kokemusta? :/
Varmaan noin 10 kertaa helpompaa kuin tuon 1,5veen kanssa. Jos syö tuttipulloa tai tuttia, niin se auttaa tosi paljon.

Tipu Topakka
No sitähän se välillä on :/ .., mutta ehkäpä toisella kerralla meneekin sitten paremmin. Itse matkustan paljon yksin 2-v ja 4-v kanssa. ja olen matkustanut ihan vauvasta asti. Välillä tuskan hikeä pukkaa pintaan ja höyrynousee korvista ja välillä kehun molemmat maasta taivaaseen.

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
1v2kk meni 4,5h lentomatkat tosi kivuttomasti, mutta voin vaan kuvitella mitä nyt tapahtuis kun jätkällä ikää 2v4kk ja virtaa vaikka muille jakaa
Meillä poitsu oli 2 v 4 kk kun mentii lentsikalla 6 h reissu ja pojalla riitti sillon virtaa vaikka muille jakaa mutta ihmeen kivuttomasti meni lentsikan reissu !

Ainoastaan nousussa ja laskussa huusi ku sireeni hetken vöitten takia kun ei ois halunnu pitää niitä mutta lohtuna oli selän takana oleva tyttö joka huusi vielä enemmän :saint:

Mutta yllätyin miten hyvin reissu muuten meni =)

TheUnforgiven
mäkin haaveilen tässä etelänmatkasta..alkanut säästääkkin jo.mutta säästän sitten pidemmän aikaa..sillä toivotonta olis jos tuon "duracelin" kanssa lähtisi nyt :D

Oltiin viime talvena teneriffan saarilla. Lentoaika oli jotain 7 tuntia suuntaan ku oli kova tuuli. Meilla pojalla oli ikää 1v 3kk ja meni matkat tosi hyvin. Nukahti kun kone lähti liikkumaan kiitoradalle ja nukkui vähän yli tunnin ja noin tunti ennen laskeutumista nukahti uudestaan ja sit sain herättää pojan kun ovet oli aukaistu ja otettiin koneesta porukkaa pois. Eli meillä meni hyvin mtkat. Niin ja mukana oli myös muut muksut 6v ja 4,5v.

Yhteistyössä