Jotenkin olen nyt fiksaantunut tuohon sormushommeliin . Mutta kiitos tarjouksesta! =)Alkuperäinen kirjoittaja zxz :Kelpaisko mikaan muu,niinku olki seppele tai joku semmonen?
En ole kovasti pyoraillyt vaikka kesa ollutkin parempi kuin upea. Paa asiassa olen pakannut matkalaukkua ja purkanut taas ja ajellut pitkin itarannikkoa. Ja toissa koittanut pyorahtaa silloin talloin. Pyorailyt viella edessa - kunhan saan talon tyhjaksi. Mites sulla?Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Kui Sinulla menee "Glori Mundi"?
En ou nahny nikkias sitten kun viimeksi. Oletko pyoraillyt?
Sellanen iso dimangi jotta sormuksen kanssa tulee kytkykauppaa kassakaappiAlkuperäinen kirjoittaja hankey2:Nyt paljastuu tietämättömyyteni, mutta kysyn silti: millainen sormus se on? hieno/kallis vai vaatimaton/halpa?
Kylla mulla hyvin menee, on ollut kauhu kaunis kesa, ei kauhu kuumaa ,mutta aurinkoista.Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:En ole kovasti pyoraillyt vaikka kesa ollutkin parempi kuin upea. Paa asiassa olen pakannut matkalaukkua ja purkanut taas ja ajellut pitkin itarannikkoa. Ja toissa koittanut pyorahtaa silloin talloin. Pyorailyt viella edessa - kunhan saan talon tyhjaksi. Mites sulla?Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Kui Sinulla menee "Glori Mundi"?
"I'm all about downsizing' - meilta lahtee lapset ja autot ja lelut ja kengat ja KAIKKI!!!Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Kylla mulla hyvin menee, on ollut kauhu kaunis kesa, ei kauhu kuumaa ,mutta aurinkoista.Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:En ole kovasti pyoraillyt vaikka kesa ollutkin parempi kuin upea. Paa asiassa olen pakannut matkalaukkua ja purkanut taas ja ajellut pitkin itarannikkoa. Ja toissa koittanut pyorahtaa silloin talloin. Pyorailyt viella edessa - kunhan saan talon tyhjaksi. Mites sulla?Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Kui Sinulla menee "Glori Mundi"?
Miksi tyhjennat Sun talon, muutatko?
Jatatko yhtaan lasta itsellesi? Enta edes yhden parin kenkia?Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:"I'm all about downsizing' - meilta lahtee lapset ja autot ja lelut ja kengat ja KAIKKI!!!Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Kylla mulla hyvin menee, on ollut kauhu kaunis kesa, ei kauhu kuumaa ,mutta aurinkoista.Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:En ole kovasti pyoraillyt vaikka kesa ollutkin parempi kuin upea. Paa asiassa olen pakannut matkalaukkua ja purkanut taas ja ajellut pitkin itarannikkoa. Ja toissa koittanut pyorahtaa silloin talloin. Pyorailyt viella edessa - kunhan saan talon tyhjaksi. Mites sulla?Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Kui Sinulla menee "Glori Mundi"?
Wha??? Onks Tiger Woods kuollut???Alkuperäinen kirjoittaja Vähän vajaa:Ai oletko Tiger Woodsin leski tai jotain :'(
Pari lasta taitaa jaada viela ja ehka yks pari kenkia ellei pentu pista niitakin poskeensa. Mutta autot saa lahtea, yhdesta paasin jo eroon, yksi viela josta pitais paasta. Onhan tassa syksya viela 'tyhjennykselle'.Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Jatatko yhtaan lasta itsellesi? Enta edes yhden parin kenkia?Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:"I'm all about downsizing' - meilta lahtee lapset ja autot ja lelut ja kengat ja KAIKKI!!!Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Kylla mulla hyvin menee, on ollut kauhu kaunis kesa, ei kauhu kuumaa ,mutta aurinkoista.Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:En ole kovasti pyoraillyt vaikka kesa ollutkin parempi kuin upea. Paa asiassa olen pakannut matkalaukkua ja purkanut taas ja ajellut pitkin itarannikkoa. Ja toissa koittanut pyorahtaa silloin talloin. Pyorailyt viella edessa - kunhan saan talon tyhjaksi. Mites sulla?Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Kui Sinulla menee "Glori Mundi"?
Mistä moinen into downsiftaamiseen?Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Pari lasta taitaa jaada viela ja ehka yks pari kenkia ellei pentu pista niitakin poskeensa. Mutta autot saa lahtea, yhdesta paasin jo eroon, yksi viela josta pitais paasta. Onhan tassa syksya viela 'tyhjennykselle'.
Minusta tulee minimalisti - paitti siis tuo sormus,,, mutta muuten,,,Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Mistä moinen into downsiftaamiseen?Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Pari lasta taitaa jaada viela ja ehka yks pari kenkia ellei pentu pista niitakin poskeensa. Mutta autot saa lahtea, yhdesta paasin jo eroon, yksi viela josta pitais paasta. Onhan tassa syksya viela 'tyhjennykselle'.
Ymmärsin juu, mutta mistä sait herätyksen siihen? =)Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Minusta tulee minimalisti - paitti siis tuo sormus,,, mutta muuten,,,Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Mistä moinen into downsiftaamiseen?Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Pari lasta taitaa jaada viela ja ehka yks pari kenkia ellei pentu pista niitakin poskeensa. Mutta autot saa lahtea, yhdesta paasin jo eroon, yksi viela josta pitais paasta. Onhan tassa syksya viela 'tyhjennykselle'.
:kieh:
Heratyksen - heh, no ihan siita etta olen lapeensa taynna tata koko pyoritysta! Ja nyt kun pari poikaa lahtee ja koko elama jotenkin menee uusille urille (ei tartte kokata armeijalle, ei tartte tila autoa, ei tartte 5 makuuhuonetta, 68 paria kenkia eteisessa jne jne) niin ajattelin oikeen isolla viikatteella laittaa!Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Ymmärsin juu, mutta mistä sait herätyksen siihen? =)Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Minusta tulee minimalisti - paitti siis tuo sormus,,, mutta muuten,,,Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Mistä moinen into downsiftaamiseen?Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Pari lasta taitaa jaada viela ja ehka yks pari kenkia ellei pentu pista niitakin poskeensa. Mutta autot saa lahtea, yhdesta paasin jo eroon, yksi viela josta pitais paasta. Onhan tassa syksya viela 'tyhjennykselle'.
:kieh:
Jep, osaan kuvitella. Minä teen samaa täällä, kun nyt tiedän ettei enempää lapsia tule meille. Eli olen tässä pikkuhiljaa laittanut vaikka mitä pois, ja päätin jopa mennä elämäni ekaa kertaa myymään kirpparille vaatetta ja tavaraa.Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Heratyksen - heh, no ihan siita etta olen lapeensa taynna tata koko pyoritysta! Ja nyt kun pari poikaa lahtee ja koko elama jotenkin menee uusille urille (ei tartte kokata armeijalle, ei tartte tila autoa, ei tartte 5 makuuhuonetta, 68 paria kenkia eteisessa jne jne) niin ajattelin oikeen isolla viikatteella laittaa!
Yhta en vaihda!!! Mikroa!!!Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Jep, osaan kuvitella. Minä teen samaa täällä, kun nyt tiedän ettei enempää lapsia tule meille. Eli olen tässä pikkuhiljaa laittanut vaikka mitä pois, ja päätin jopa mennä elämäni ekaa kertaa myymään kirpparille vaatetta ja tavaraa.Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Heratyksen - heh, no ihan siita etta olen lapeensa taynna tata koko pyoritysta! Ja nyt kun pari poikaa lahtee ja koko elama jotenkin menee uusille urille (ei tartte kokata armeijalle, ei tartte tila autoa, ei tartte 5 makuuhuonetta, 68 paria kenkia eteisessa jne jne) niin ajattelin oikeen isolla viikatteella laittaa!
Niin, vaihdatko mikronkin pienempään?
En ma omaa autoani,,, poikien autot myyn pois,, ja mies saa myyda kanssa omansa ja hankkia tilalle jotain vahan pienempaa.Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Asutko viela samoilla seutuvilla? Miten Sa kuljet paikasta toiseen jos havitat autos?
Juu Tack - en ole en...Alkuperäinen kirjoittaja Vähän vajaa:No eiku ihanaa ja lycka till :hug:
Luulin jo että oot jonkun exä =)
Saiskohan niist poikien autoista niinpaljon ,etta saisit sen olki .. tarkoitan sen sormuksen? Oletko puhunut aviosiipalle siita sormuksesta?Ehka han olis kiinostunut asiasta muoskin>Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:En ma omaa autoani,,, poikien autot myyn pois,, ja mies saa myyda kanssa omansa ja hankkia tilalle jotain vahan pienempaa.Alkuperäinen kirjoittaja zxz:Asutko viela samoilla seutuvilla? Miten Sa kuljet paikasta toiseen jos havitat autos?