Olen päättänyt antaa miehelleni aina seksiä, kun hän haluaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aamen

Vieras
Olin itse vähäseksisessä avioliitossa 12 vuotta ja 5 vuotta yhdessä ennen avioliittoa. Viimeiset 3 vuotta olivat täysin seksittömiä, sitä ennen harvakseltaan pantiin, tyyliin kerran kahdessa kuussa. Alussa oli toki useammin, teinejä kun oltiin.

No, ero tuli tai se siis otettiin.

Nyt kun minulla on mies, jonka seksuaalinen libido on yhtä vilkas kuin minullakin, en aio ikinä kieltäytyä seksistä. On aivan kamalaa tulla torjutuksi. Ja jos toista oikeasti rakastaa, alkaa ihan varmasti halutta ja panettaa ksoketuksen ja suutelun seurauksena, jos ei jo ennen niitä. Olen päättänyt haluta. Tähän mennessä on kyllä haluttanut ilman päättämistäkin, mutta kun se päivä tulee, että nukuttaa tai pää on kipeä, mietin torjumisen aiheuttamaa tunnetta ja en torju. Vaan virittäydyn tunnelmaan.

Kuitenkin aina jälkeen päin seksistä jää hyvä maku. Nukkua ehtii haudassa.

Hyvä juttu, mutta kyllä minusta terveessä parisuhteessa voi joskus myös kieltäytyä eikä siitä tarvi suuttua. Kyllä minäkin naisena hyväksyn miehen kieltäytymisen, jos toinen on ihan oikeasti täysin poikki tai sairas. Täysi seksittömyys tai tahallinen pihtaaminen on sitten eri asioita.

Lapsia on kaksi ja miehellä kolme.

Minä luotan siihen, ettei terveessä suhteessa ole niin kusipäistä miestä, joka haluaisi seksiä, jos näkee, että tilanne on mahdoton.

Alkuperäinen kirjoittaja aamen:
Olin itse vähäseksisessä avioliitossa 12 vuotta ja 5 vuotta yhdessä ennen avioliittoa. Viimeiset 3 vuotta olivat täysin seksittömiä, sitä ennen harvakseltaan pantiin, tyyliin kerran kahdessa kuussa. Alussa oli toki useammin, teinejä kun oltiin.

No, ero tuli tai se siis otettiin.

Nyt kun minulla on mies, jonka seksuaalinen libido on yhtä vilkas kuin minullakin, en aio ikinä kieltäytyä seksistä. On aivan kamalaa tulla torjutuksi. Ja jos toista oikeasti rakastaa, alkaa ihan varmasti halutta ja panettaa ksoketuksen ja suutelun seurauksena, jos ei jo ennen niitä. Olen päättänyt haluta. Tähän mennessä on kyllä haluttanut ilman päättämistäkin, mutta kun se päivä tulee, että nukuttaa tai pää on kipeä, mietin torjumisen aiheuttamaa tunnetta ja en torju. Vaan virittäydyn tunnelmaan.

Kuitenkin aina jälkeen päin seksistä jää hyvä maku. Nukkua ehtii haudassa.

Oiskohan tässä mies kirjoituksen takana?

Ei, kyllä minä olen ihan oikeasti nainen. Ihan aikuisten oikeesti olen nainen ja tämä on minun elämäni tarina. Mies pihtasi enkä halua ikinä käyttää seksiä aseena.

Tuollaisesta ei seuraa mitään hyvää...

"Kun nainen saa orgasmin miehen kanssa, hän vain tekee yhteistyötä patriarkaalisen järjestelmän kanssa, erotisoiden omaa sortoaan"

Anticlimax: A feminist perspective on the sexual revolution. Washington Square, N.Y: New York University Press, 1991

Antaisin minäkin jos ukko haluaisi. Olen joutunut niin monta kerta torjutuksi, että tuntuu kuin minussa on joku pahasti vialla. Oma itseluottamus on huonontunut ja nöen itseni ulkomuodossa jo vaikka mitä vikoja sen torjumisen vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Asiaa:
Tuollaisesta ei seuraa mitään hyvää...

"Kun nainen saa orgasmin miehen kanssa, hän vain tekee yhteistyötä patriarkaalisen järjestelmän kanssa, erotisoiden omaa sortoaan"

Anticlimax: A feminist perspective on the sexual revolution. Washington Square, N.Y: New York University Press, 1991

Tämä lainaus olisi oikein mukava saada kontekstinsa yhteydessä :D Onko kirjoittaja radikaalifeministi?

Siis silloinkin annatte ukollenne kun on ollut dokaamassa niin että ette olleet sopineet hänen menostaan etukäteen ja omat suunnitelmanne meni pieleen? Että ukko voi tehdä mitä lystää ja te vaan kiltisti annatte sitten miehellenne krapulapanot?

Höpö höpö.

Ennen tätä miestä käytin dildoa ahkerasti tai sormiani tuottaakseni itselleni orgasmin. Minä en ole miehen kanssa miellyttääkseni pelkästään häntä. Haluan seksiä ihan yhtä paljon itsekin.

Miten niin tällä mentaliteetilla olllaan haudassa? Eikö ole tutkittu, että pikemminkin stressaavat tiukkapipot kuolevat aiemmin?

Mäkin päätin noin 15 vuotta sitten ,kun mentiin naimisiin. No, en suosittele! Alkoi nimittäin hiipiä haluttomuus ja katkeruus mieleen! :(

Eli jonkin sortin kompromissi on varmaan paras. Pitää kunnioittaa ja suojella myös itseään ja omia halujaan. Toisaalta pitkässä avioliitossa voi välillä ihan hyvin toimia toisen mieliksikin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei juma :
Siis silloinkin annatte ukollenne kun on ollut dokaamassa niin että ette olleet sopineet hänen menostaan etukäteen ja omat suunnitelmanne meni pieleen? Että ukko voi tehdä mitä lystää ja te vaan kiltisti annatte sitten miehellenne krapulapanot?

No mun mies on absolutisti, joten tuota ongelmaa ei ole. Hän ei myöskään ole mikään seksimaniaatikko n. kahdesti viikossa riittää hänelle. Vielä ei ole tullut vastaan tilannetta, jossa hän kieltäytyisi seksistä. Riidat riidellään ja sovitaan makuuhuoneen ulkopuolella.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Höpö höpö.

Ennen tätä miestä käytin dildoa ahkerasti tai sormiani tuottaakseni itselleni orgasmin. Minä en ole miehen kanssa miellyttääkseni pelkästään häntä. Haluan seksiä ihan yhtä paljon itsekin.

Miten niin tällä mentaliteetilla olllaan haudassa? Eikö ole tutkittu, että pikemminkin stressaavat tiukkapipot kuolevat aiemmin?

Juu toki, kuolevat aikaisemmin myös ne itsensä hengiltä stressaajat, mutta uni on ihmisen hengissäpysymiselle välttämätöntä, seksi ei =)

Niin, miehesi ei käyttäydy huonosti. Joidenkin miehet käyttäytyy törkeästi joten ei siinä paljon seksit innosta, edes kiristysvälineenä. Ei vaan kiinnosta. Eli teillä toimii parisuhde, ole siitä onnellinen. Silloin se seksikin toimii. Jos ei parisuhde ole kondiksessa niin ei se seksikään siinä auta.