Olen ollut vakavasti sairas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pöh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pöh"

Vieras
vaikken sitä ole itse tiennyt.
Nyt monien tutkimuksien jälkeen erikoislääkärini sanoo,ettei mitään syytä huoleen (esim.uusiutumisesta) ole.Miten saisin itseni uskomaan häntä,koska pelkään yli kaiken ettei mulla ole enää kauaa aikaa jäljellä :(

Olet selvästi vielä sokissa sairastumisestasi. Ihan ymmärettävää ja menee ohi ajan kanssa kunhan et jää tilanteeseen rypemään! Jos annat sairauden määrittää tulevaisuutesi voisit yhtä hyvin olla kuollut. Maailmaa kaikkine kauheuksineen et voi ehkä muuttaa mutta se kuinka niihin suhtaudut on sinun vallassasi. Elämä on lyhyt, nauti uudesta mahdollisuudesta jonka olet nyt saanut. Monille sitä ei ole suotu. Kyllä se siitä, häntä pystyyn!

Jatkat vaan elämää eteenpäin :)
Mä huomasin että sairauden jälkeen olen todellakin elänyt omaa elämääni siten kuin itse haluan. vähät välitän siitä mitä toiset ajattelee tai luulee.
Pitää olla onnellinen tässä ja nyt ja toteuttaa unelmia nyt eikä vaan sit joskus tulevaisuudessa.
Iloitse siitä mitä sinula on äläkä murehdi sitä mitä ei ole .

Oma sairastuminen pysäyttää. Mieti asiaa hetki, mutta anna sitten elämän viedä. Jokainen hetki on kallisarvoinen, elämä on tässä ja nyt, ei huomisessa.
Minä olen myös kokenut sairastumisen, syytä ei koskaan saada selville eikä vammani koskaan korjaudu. Se on kamala hetki kun luulee, ettei nää lasten koulunaloitusta (oli silloin 4v). Mutta jostain sitä sai voimia ja osaan todellakin arvostaa jokaista päivää.

Yhteistyössä