Olen ollut useamman vuoden ihastunut pomon mieheen. Nyt ne ovat eroamassa. Minä + pomon ex = potkut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minna"

Vieras
Jo työsuhteen alusta alkaen olen kiinnittänyt mieheen huomiota. EN edes aluksi tiennyt että tämä hyvän näköinen herra olikin pomon mies. Silti tuntuu että mieskin on katsonut minua ja olemme flirttailleet muutaman kerran.

Nyt ja jos he eroavat (tiedän johtuvan pomon sekoilusta ihmissuhteissa, en selitä enempää) olisiko mahdoton yhtälö pitää työpaikka ja saada mies? Vai onko mies "sakkolihaa" jos tahdon työni pitää?

Alkuperäinen kirjoittaja en koskisi metrin kepilläkään;29061380:
Aaahhahhahaaa, ja tämä on maailman ainoa mies, juuri se kenet sinun on saatava :D :D

tiedän ettei siinä ole järkeä, mutta olen jo 4 vuoden ajan haaveillut yhdessä olosta, mutta pitänyt sitä mahdottomana koska hän oli varattu. Mutta nyt houkutus on suuri kun hän on vapailla markkinoilla...

[QUOTE="aapee";29061414]tiedän ettei siinä ole järkeä, mutta olen jo 4 vuoden ajan haaveillut yhdessä olosta, mutta pitänyt sitä mahdottomana koska hän oli varattu. Mutta nyt houkutus on suuri kun hän on vapailla markkinoilla...[/QUOTE]

Tuskin hän kuitenkaan on se mies, jonka olet haaveissasi luonut.

Ensin otat just eronneen pomon miehen jolla oli jo pomon kans ihmissuhde sotkuja.... Ja sit ku se mies kyllästyy suhun, mikä tapahtuu ennemmin tai myöhemmin (noi "laastari" suhteet harvoin toimii) niin sulla on joko kengän kuva persuuksissa tai harvinaisen tukalat työolot
Toivottavasti oot siis alalla missä on varavalita töistä.

Tuosta puuttuu yksi oleellinen tieto! Onko pomosi mies töissä eri paikassa vai samassa paikassa kanssasi? Jos eri paikassa, niin eihän pomollesi pitäisi millään tavoin kuulua (lailliset) töihin liittymättömät asiat, joita vapaa-ajallasi teet.

Eri asia sitten, että vastaeronneet ovat usein kai epävakaata lihaa, johon kajoamista kannattaa harkita pariinkin otteeseen.

Yhteistyössä