V
vieras
Vieras
joka kert kun tulee riita niin kuulen samasta asiasta, en kuulemma hae edes töitä ja yhteiskunta elättää minut. Mitä tekisit minun tilanteessani?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Miksei miehesi elätä sinua ja perhettään, vaan yhteiskunta?
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Mene töihin niin ei ole ukollasi aihetta kiukutella
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Ihan kuin mun tilanne. Hakemuksia olen kirjottanu vaikka miten, mutta ei oo tärpänny. Ei mua huolita, kun olen ollu valmistumisen jälkeen kotiäiti ja työkokemusta ei ole. Ja kun tämä mun tutkinto ei valmistanu mihinkään varsinaiseen ammattiin... Masentaa.
Mitään arvoa ei ole sillä, että on hoitanut kotona pieniä lapsiaan ja että nyt työelämään siirtyessä on lapset jo tehtynä, eikä pelkoa äippälomalle jäämisestä... Huokaus. Kysellään vaan työkokemusken perään.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Ihan kuin mun tilanne. Hakemuksia olen kirjottanu vaikka miten, mutta ei oo tärpänny. Ei mua huolita, kun olen ollu valmistumisen jälkeen kotiäiti ja työkokemusta ei ole. Ja kun tämä mun tutkinto ei valmistanu mihinkään varsinaiseen ammattiin... Masentaa.
Mitään arvoa ei ole sillä, että on hoitanut kotona pieniä lapsiaan ja että nyt työelämään siirtyessä on lapset jo tehtynä, eikä pelkoa äippälomalle jäämisestä... Huokaus. Kysellään vaan työkokemusken perään.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja v:Miksei miehesi elätä sinua ja perhettään, vaan yhteiskunta?
Varmaankin tyypillinen loisperhe, ukko töissä ja akka kotona. Varmaankin asuvat papereiden mukaan eri osoitteissa, jotta saavat kupattua yhteiskunnalta enempi tukia, joten akka rahastaa sossua ja ukon tulot ei vaikuta yhteiskunnan tukiin, koska eri osoitteet.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:No en ole luullutkaan kotiäitiyden pätevöittävän, en todellakaan! Mutta ei se minusta ihmistä huonommaksikaan tee! Päinvastoin, osaa ottaa vastuuta ja nähnyt todellista elämää enemmän kuin nuoret joiden ei ole huolehtia kuin itsestään....
Ja miten hemmetissä sitä työkokemusta sitten saa, kun ei ensimmäistäkään työpaikkaa saa...
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Eikös aviopuolisoiden tule elättää toisiaan? Että turhaan se sinua haukkuu, mitäs on mennyt naimisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joka kert kun tulee riita niin kuulen samasta asiasta, en kuulemma hae edes töitä ja yhteiskunta elättää minut. Mitä tekisit minun tilanteessani?