Olen oikeasti rakastunut erääseen palstalaiseen

  • Viestiketjun aloittaja kauhuissaan
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Päättömäänkö ap on lätkässä?
no en tosiaan!
Ei täällä pahemmin muita uroksia ole
seksi palstalta löytyy enemmänkin ja itseasiassa moni otti minuun yhteyttä erään jutun perusteella. Olivat miehiä joilla nikki täällä, mutta en ole nähnyt että ovat kirjoitelleet palstalle ollenkaan
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Rubik:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Vai niin. Olisi hauskaa tietää, onko se joku sama äijä joka kaikkia pyörittää.
Pelkäätkö, että joku vie sulta Tripodin?
En.. Tai ei se ole minun, joten ei sitä voi minulta viedä. Mutta se aina kiinnostaa, jos minulle on valehdeltu.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Päättömäänkö ap on lätkässä?
no en tosiaan!
Ei täällä pahemmin muita uroksia ole
seksi palstalta löytyy enemmänkin ja itseasiassa moni otti minuun yhteyttä erään jutun perusteella. Olivat miehiä joilla nikki täällä, mutta en ole nähnyt että ovat kirjoitelleet palstalle ollenkaan
Tosi epäilyttävää semmoset, jotka ei muuten kirjottele. Mulle yritti yks lähetellä yksäreitä, mutta koska sen jutut oli pikkasen kuvoja, lakkasin vastaanmasta. Vastasin aluksi, kun en tajunnut, että se haluaa puhua vaan alapääjuttuja, kun olin luullut, että normaalia juttuseuraa... Se oli kirjoitellut monelle muullekin se sama tyyppi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Päättömäänkö ap on lätkässä?
no en tosiaan!
Ei täällä pahemmin muita uroksia ole
seksi palstalta löytyy enemmänkin ja itseasiassa moni otti minuun yhteyttä erään jutun perusteella. Olivat miehiä joilla nikki täällä, mutta en ole nähnyt että ovat kirjoitelleet palstalle ollenkaan
Tosi epäilyttävää semmoset, jotka ei muuten kirjottele. Mulle yritti yks lähetellä yksäreitä, mutta koska sen jutut oli pikkasen kuvoja, lakkasin vastaanmasta. Vastasin aluksi, kun en tajunnut, että se haluaa puhua vaan alapääjuttuja, kun olin luullut, että normaalia juttuseuraa... Se oli kirjoitellut monelle muullekin se sama tyyppi.
miten asia selvisi?
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Sinun täytyy vain päästä siitä ylitse. Et ole ainoa. Moni muukin palstalainen on korviaan myöten rakastunut minuun. Olen vain täysin vastustamaton enkä voi sille mitään.
:LOL: Sullahan on piristävä vaikutus tänään!
 
no
Kerro nyt hyuvä ihmine kuka palstahenkilö on kyseessä? Muuten menee maku ja hauskuus kok jutusta :)

Muista myös kertoa miehellesi petollisuudestasi, sinä et ansaitse häntä. Pettämällä loukkaat pahiten.
 

Yhteistyössä