Olen nyt varmasti tosi huono, vai mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
=) Nyt kun lapsilla on kesäloma, olemme järjestäneet heidän hoidon seuraavasti, ollaan nimittäin itse töissä.

Lapset viedään iltasella mummolaan, jossa he nukkuvat yön ja josta heidät haemme, kun pääsemme töistä. Noin klo 12 siis. Mennään töihin klo 6.30 joten mun mielestä ois aika rankkaa viedä lapsia siihen aikaan mihinkään. Kukaan ei myöskään halua kesällä tulla meille siihen aikaan. Näin lapset saa nukkua hyvät yöunet.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Siis teette töissä puolikasta päivää?

Minä teen puolikasta ja mies kokonaista. Ollaan postissa ja mies on nopea. Olisi nopeampi, jos ei sijaistaisi ryhmävastaavaa. Kesällä on aika kevyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei Rukoilijasirkka! Millainen työhöntulotarkastus postissa on? Siis lääkärintarkastus, tehdäänkö kuntotesti tai jotain muuta hurjaa?

No ei... Multa vaan kyseltiin, että miltä on työ tuntunut, onko ollut käsissä mitään rasitusta ja millaiseksi tunnen terveydentilani. Verenkuva otettiin ja mittailtiin vyötärönympärystä ja tommosta. Eli että katottiin ihan noi kolesterolit , kyseltiin alkoholin käytöstä, kaikkee tällästä terveyteen liittyvää.

Lähinnä kai, että saa jotain neuvontaa, jos haluaa. Töissä on todellisuudessa kaikenkuntoista porukkaa, mullakaan ei ole hyvä kunto.

Uusimmat

Yhteistyössä