Olen niin vihainen miehelleni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihainen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihainen äiti

Vieras
Hän meni tuollaiselle koulutusmatkalle viikoksi. Päivät siellä n. 100km päässä ovat. Jätti minut 3,5v lapsen kanssa yksin. Otti huoneen sieltä opiskelupaikkakunnalta. Siellä on huoneita oppilasasuntolassa,kaukaa tulleille. En haluaisi olla viikkoa kaksin lapsen kanssa. Lapsi on paljon läheisempi isänsä kanssa ja tottelee tätä ei oikeastaan minua. Kerroin tämän miehelleni mutta ei hän muuttanut mieltään. Olisin toivonut että hän olisi kotoa käynyt siellä kun vain 5 päivästä kysymys. Silmät päästä olen itkenyt asiaa mutta eipä se mitään muuttanut.

Nii ku itse totesit kyse on VAIN viidestä päivästä. Eipä sun mies kauheesti olis muuta kotona varmaan pystynyt tekemään ku nukkumaan, jos sieltä olis jotain tehtävääki vielä pukannu, eikä toi ihan lyhyt matka kuitenkaan ole ajella monena päivänä.

Ei voi olla totta. Hienosti tuet miestäsi hänen kouluttautumisessaan... Koetapa ottaa tämä viikko ihan mukavuuden kannalta; tee sellaisia asioita joita itse haluat, näe kavereita, katso niitä ohjelmia joita tykkäät, nautiskele herkkuja. Ei tuo voi olla oikeasti ongelma! Miten kaikki yksinhuoltajat pärjäävätkään?!

Minun mies käy vuosittain viikon reissulla oman harrastuksensa parissa, tänäkin vuonna on juhannusviikon siellä. Minä olen jo nyt suunnitellut sille ajalle kaikkea kivaa :)

Mun mies on ollut vuoden vaihteesta asti ensin 300km päässä koulutuksessa ja nyt ihan toisessa maassa töissä lokakuuhun asti. Jätti mut kotiin kahestaan marraskuussa vuoden täyttäneen tytön kanssa!! Kotiin pääsi aluksi kahen viikon välein ja nyt 6 viikon välein. ETTÄ HALOO se on vaan VIIKKO!! Sä selviät kyllä vaikka päälläs seisten sen lapsen kanssa, kunhan otat sen asenteen!

Otat tämän viikon nyt mahdollisuutena olla kaksisteen lapsen kanssa. Tehdä sen kanssa asioita, ulkoilla ja ennen kaikkea laittaa sille kuri, jottei tarvitse pelätä viettaa aikaa oman lapsen kanssa. Käytä tämä aika positiivisesti. Illalla kun saat muksun nukkumaan saat ihan omaa laatuaikaa!!!

Yhteistyössä