Olen niin vihainen,itkuinen,stressaantunut jotta en tiedä mitä teen näille tunteille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottavaäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottavaäiti

Vieras
Mies oli pariviikkoa sitten juomassa,puhelin kiinni.akku muka loppunut.

eilen lähtenyt juomaan taas mulle mitään ilmoittamatta puhelin kiinni koko illan välillä aukesi soitti johonkin oli varattuna ja taas kiinni,toistui yöllä kerran ja taas puhelin kiinni.

pidättelen itkua ettei kaksi lasta hermostu ennen kouluun menoa,odotan kolmatta.

tiedän ihan suoraan että mies on jossain tekemässä jotain mikä ei kestä parisuhteessa päivänvaloa.

koko yön hokenut itselleni että nyt loppui painukoot hevonkuuseen.
mutta tämä raivo tekisi mieli mennä ja nuijia koko kusipää hevonkuuseen.

Juu ja soittanut siksi hälle nyt kun mulla oli sovittu meno pe ja hänen pitäisi tänään tulla tänne hoitamaan lapsensa...

emme asu yhdessä kun on töissä 100km päässä.

aina sama virsi ei mun tee mieli juoda ja sitten tekee näitä puhelin kiinni temppujaan mun seläntakana=(

[QUOTE="hmm";25628831]Joo, laita viesti että kotiin ei ole enään tulemista...[/QUOTE]

Ei se sitä hetkauta,sille ei ole mikään rangaistus olla näkemättä lapsiaan.
välittää heistä mutta "ei taistele" heidän puolestaan jos sanon että painu piip menee ja painuu ja on siellä kanssa.

mutta kyllä yöllä mietin sitä että nyt se on loppu.
olkoot naisissa saapa olla vapaana,tämä välimatka antaa hänelle mahdollisuuden tehdä mitä huvittaa sinkku kavereidensa kanssa joilla osalla on lapsia mutta ne lapset ovat kärkiasteikolla aina viimeisenä .

Kuulostaapa aivan mielettömän lapselliselta touhulta. Tosin raskaana sitä on itkuinen mitättömimmistäkin asioista... Jos kyse nyt ihan oikeasti on siitä, että haluaa vältellä vastaamista ( sillä munkin mies esim sulkee öiksi puhelimen -> säästää akkua) niin se ois teillä varman vakavan keskustelun paikka.... Ammattiapuakin on saatavilla. Painu kuuseen kehoitukset eivät kuulosta kovin rakentavalta parisuhteen päätökseltä... Jos teillä on kaksi lasta ja kolmas tulossa niin erokin ois hoidettava aika siististi lasten takia....
Eli nyt jäitä hattuun (vaikka hormoonit jylläävätkin) ja sitten ihan basic keskustelemalla lähteä setvimään vyyhtiä....

[QUOTE="Hmmm";25628874]Kuulostaapa aivan mielettömän lapselliselta touhulta. Tosin raskaana sitä on itkuinen mitättömimmistäkin asioista... Jos kyse nyt ihan oikeasti on siitä, että haluaa vältellä vastaamista ( sillä munkin mies esim sulkee öiksi puhelimen -> säästää akkua) niin se ois teillä varman vakavan keskustelun paikka.... Ammattiapuakin on saatavilla. Painu kuuseen kehoitukset eivät kuulosta kovin rakentavalta parisuhteen päätökseltä... Jos teillä on kaksi lasta ja kolmas tulossa niin erokin ois hoidettava aika siististi lasten takia....
Eli nyt jäitä hattuun (vaikka hormoonit jylläävätkin) ja sitten ihan basic keskustelemalla lähteä setvimään vyyhtiä....[/QUOTE]

hormoonit tekevät olon vielä kamalammaksi.

tiedän nyt että on "pettämässä" sain yhteisen tutun kiinni ja hän sanoi suoraan että oli lähtenyt jonkun naisen kanssa,tälle naiselle oli vielä sanottu että miksi sä varatun kanssa lähdet on tässä vapaita.Nauranut vain ettei se häneltä mistään ole poissa.
Itkettää kahta kauheamin mutta olen onnellinen että tuo yhteinen tuttava mies sanoo asiat suoraan eikä valehtele tai peittele,on sen sanonutkin että häntä nainen petti joskus ja oli muutenkin peepää niin ei lähde peittelemään kenenkään jälkiä.

eli tämä juttu oli tässä.
kasata ittensä,pistää miehen vähäiset tavarat oven ulkopuolelle ja viesti että tahdon toisen autoni pihaan mikä hällä ollut käytössä.

hävetti soittaa tälle tuttavalle tähän aikaan mutta sanoinkin että huomenna menoja pakko ehtiä perumaan tänään ettei tule maksuja mulle.

eipä se mies ole töihinkään mennyt joten hah hah toivottavasti oli hintasa arvoinen pano!

uh huh..

sulle! Keskity nyt vaan lapsiisi ja tulevaan lapseesi, vaikka tunteet myllertävät. Hae ammattiapua neuvolan kautta, sillä tulet tarvitsemaan sitä joko setviessäsi asiat miehen kanssa tai erotessasi hänestä. Molemmat tulee olemaan vaikeita tilanteita. Tämän hetkiset tunteesi ovat varmasti voimakkaammat raskauden takia, mutta niille et kovin paljoa voi nyt tehdä. Voimia :)

No eikö tuossa olisi parasta tehdä niin, että päädytään eroon. Ei mitään kostamisia tms. vaan ilmoitan miehelle, ettet jaksa enää ja että tämä oli tässä.

Ja sitten tosiaan rakennat itsellesi sen uuden elämän.

• Tykkää
Reactions: Bonaire
Juu kyllä tässä olen saanut tunti sitten yhteyden häneen ja seli seli ei mulla ketään sua rakastan paskaa tuli.
taisi säikähdää sillä itkin ja raivosin puhelimessa että nyt loppui.junalla tulossa kai tänne mutta eipä ovet aukene tässä kämpässä hälle,saa ottaa lapset mukaansa ja tuoda sunnuntaina takaisin sitten.

No eikö tuossa olisi parasta tehdä niin, että päädytään eroon. Ei mitään kostamisia tms. vaan ilmoitan miehelle, ettet jaksa enää ja että tämä oli tässä.

Ja sitten tosiaan rakennat itsellesi sen uuden elämän.

En ajatellutkaan mitään kostoa,millä minä tuollaiselle edes kostan=(
tosin se tunne että näen hänet niin tempaisen päin pläsiä,koitan nyt vain hillitä itteni ja
alkaa rakentamaan hänet ulos että jos haluaa lapset nä.hdä saa ottaa luokseen

tämä on helposti sanottu,mutta vaikeasti tehty jätä tuollainen paska, hän ei ansaitse edes puolta ajatusta osakseen!!!!

Ihan oikeesti ,sä löydät paremman!

Mä tiedän miltä susta tuntuu nimittäin aikoinaan kun odotin esikoista mies petti ja jätti lopulta voi sitä raivon ja itkun määrää.. kun pääsin yli hänestä en edes käsittänyt mitä näin hänessä. Löysin elämäni rakakuden <3 sullekkin käy niin,ei sun tartte tollast katsella.mäkeen vaan

Yhteistyössä