Olen niin väsyny taas

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
:|
Vauva nukku jostain syystä tosi levottomasti. Heräs taas vaihteeks ainakin sen 7 kertaa ja sitä hetken aina sylissä kävelytin ja sitten sain takas nukkumaan. Sen lisäksi heräsin ainakin 5 kertaa kun esikoinen sai yskänpuuskan. Jostain syystä yskii ainoastaan öisin, päivisin ei mitään :/ Ja tuon kaiken lisäksi isäntä puhui unissaan kahteen otteeseen :headwall:
Aamulla sainkin sitten herättää molemmat lapset että päästiin viemään esikoinen kerhoon. Tultiin kotiin, vauva joi maitoa ja nyt nukkuu taas ja kappas vaan, puolen tunnin päästä pitää lähteä jo hakemaan esikoista :kieh: Eli taas joudun vauvan herättämään.

Itse olen lähdössä viikonlopuksi likkakaverin kanssa Tallinnaan ja nyt pelottaa että olen näin väsynyt koko reissun enkä pysty nauttimaan siitä ollenkaan :(

Varmaan hieman väsyttää. Mä pelkään että mitähän meidän öistä tulee kun poika (5v) huutaa usein yöllä unissaan ja pienempi (1v9kk) heräilee yöllä usein ja vauva syntyy helmikuussa.. No eiköhän sitä jotenkin selviä.
Koita viettää rentouttava reissu!:)

Joo et ole ainoa! Meillä 1v poika yski koko yön, välillä nukkui tietty, mutta vain pieniä hetkiä. Aika zombiena sitä kyllä itse nyt on. Meillä myös pojat yskii vaan yöllä, varsinkin flunssan aikaan jää päälle. Sehän viittaa astmaan, meillä sitä on suvussa paljon ja luulen että noillakin on :(

Eihän meillä muu auta ku jotenki vaan jaksaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Varmaan hieman väsyttää. Mä pelkään että mitähän meidän öistä tulee kun poika (5v) huutaa usein yöllä unissaan ja pienempi (1v9kk) heräilee yöllä usein ja vauva syntyy helmikuussa.. No eiköhän sitä jotenkin selviä.
Koita viettää rentouttava reissu!:)

Teilläkin siis levottomia öitä :/ :hug: Meillä tää kuopus, täyttää joulun jälkeen 10kk on nukkunu kokonaisia öitä elämänsä aikana varmaan 5.
8½ kk ikään suurinpiirtein heräs 3-16 kertaa yössä :$ Nyt on muutaman yön nukkunu sillon tällön kokonaan tai yhdellä heräämisellä.
Viime yö taas oli hirmunen takapakki kun heräs niin monta kertaa :/ Tuntuu että näytänkin sellaselta kauhtuneelta akalta :whistle: Uloskin kun lähtee niin tuntuu että ihmiset näkee jo puolen kilometrin päästä että tätä mammaa vähä väsyttäis :kieh: :D

Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
onko isommalla astma kun yskii öisin?

Ei oo tuollanen käyny edes mielessä. Luulen että jäi flunssasta jotenkin tuo yskä. Ettei ole ihan kokonaan vielä parantunut. Ensin oli sellanen kuiva, kiusaava yskä. Sit muuttu vähän rohisevammaks ja nyt sitten viime yönä jo vinku :/

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Joo et ole ainoa! Meillä 1v poika yski koko yön, välillä nukkui tietty, mutta vain pieniä hetkiä. Aika zombiena sitä kyllä itse nyt on. Meillä myös pojat yskii vaan yöllä, varsinkin flunssan aikaan jää päälle. Sehän viittaa astmaan, meillä sitä on suvussa paljon ja luulen että noillakin on :(

Eihän meillä muu auta ku jotenki vaan jaksaa :)

:hug: Voi ei. Astma ei ole ollenkaan kiva juttu :/ Meillä ei suvussa astmaatikkoja ole. Mutta tutun lapsella on ihan vauvasta asti ollut astma ja kaikki flunssat ja muutkin taudit tulee hänelle aina paljon kovempina kuin muille :(

Tiedän mistä kirjoitat. Mä olen myös niin kuollut seuraavana päivänä jos olen joutunut nukkumaan huonosti ja pätkittäin.

Minulle tuli muuten myös mieleen lapsen yöyskimisestä astma mieleeni. :(

Voimia ja jaksuja äidille :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:

Ei oo tuollanen käyny edes mielessä. Luulen että jäi flunssasta jotenkin tuo yskä. Ettei ole ihan kokonaan vielä parantunut. Ensin oli sellanen kuiva, kiusaava yskä. Sit muuttu vähän rohisevammaks ja nyt sitten viime yönä jo vinku :/

Vinkuna on yks niitä merkkejä kans. Ahistaako henkeä? Yöyskä on juuri niitä selvimpiä astman merkkejä.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:

Vinkuna on yks niitä merkkejä kans. Ahistaako henkeä? Yöyskä on juuri niitä selvimpiä astman merkkejä.

Ei ole hengenahdistusta ollut tai mitään sellasta.

Jos kuitenki yskä jatkuu kannattaa varmaan käyttää lääkärissä. Ensimmäisenä ne antaa ventolinea (joka ainakaan meillä ei ole auttanut yhtään) ja jos jatkuu uudestaan vain :) Pieniltä lapsilta on kuulemma aika hankala todeta astmaa, mutta oireet on yleensä aika selvät kuitenki. Meilläkin pitää varmaan taas käydä, että saadaan kunnon lääkkeet..

Entä alkaako esikko yskimään rasituksessa? Itse en aikoinaan myöskään osannut yhdistää yskää astmaan, kun oli kuvitelma vain siitä hengenahdistuksesta. Mutta yskähän kuuluu olennaisesti asiaan.

JUu tulee ihan kuopuksen vauva ajat mieleen......muo ahdisti se väsymys ja jos oli jotain sopinut. Olin aina niin väsynyt etten ainakaan kamalsti juhlia jaksanut ja sehän sitten taas oliskin kaverien mieleen.....sai kuunnella sitten niidenkin valitusta.

Yhteistyössä