Olen niin tylsistynyt liitossa.

  • Viestiketjun aloittaja ksenah
  • Ensimmäinen viesti
ksenah
Avoliitossa siis ja mies ei kiinnosta enää tippaakaan, huomaan vaan että muut miehet kiinnostaa. Kuitenkin ero tuntuu vaikealta ja pärjääminen lasten kanssa, koska mies haluaisi olla yhdessä ja sanoo että minun vika jos erotaan.
 
Täällä samoja tunteita! 8( Olen harkinnut lähtemistä liitosta vakavissaan, mutta tuntuu todella väärältä lähteä siksi että "haluun jonkun muun". Pitkien yksinäisten mietiskelyjen jälkeen päädyin siihen, että koska minun mieheni ei ole paha (toki omat tyhmyytensä tehnyt) niin ei tästä kannata lähteä ja repiä perhettä erilleen. Yritän vain hillitä mielenkiintoa muihin miehiin tai lähinnä siihen yhteen muuhun. Kyllähän se onnistuu kun ei pidä yhteyttä. Mies tietää ihastumisestani ja on pyytänyt lopettamaan yhteydenpidon minkä teinkin. En siis ole fyysisesti pettänyt, ainoastaan ihastunut ja tavannut ihastuksen kohteeni epäromanttisessa mielessä. Vaikka tuntuu vaikealta yrittää niin luotan siihen että tämä on paras ratkaisu. Täytyy vaan saada aktivoitua tunteet omaa miestä kohtaan uudelleen 8)
 
Mullakin oli tuollainen tunteeton kausi joskus vuosia sitten.
Miehessä ei ollut mitään vikaa mutta kävin läpi omaa sisäistä kriisiä.

Minulle ei sovi mikään väkisin väännetty laatuaika tms. vaan mies antoi mulle tilaa elää vähän enemmän itseäni varten. Hankin harrastuksen, kävin ulkona..tein kaikenlaista arkea piristävää.
Siinä sitä löysi taas oman sisäisien innostuksen elämään ja samalla tunteet kumppania kohtaan.
Vika ei aina ole parisuhteessa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fff:
ootte varmaan kotona työttöminä ja sit ei ole muuta mietittävää kuin mies. hankkikaa sisältöä elämäänne. ei miehet vaihtamalla parane.
Kyllä kai ne voi parantuakkin. Ainkin ite sitten muuttuu, kun pääsee pois suhteesta, jossa ei ole itelle mitään.
 
ksenah
Meillä tavallaan kriisi ollut ja edelleen. Itse myös ihastuin mieheen joka ei kiinnostunut minusta. Mikä vääryys.. =D No joo..mies liian koiramainen, tekee kaiken minkä sanon. Ei vaan tee mieli seksuaalisesti ja mietin pitäisikö hankkia sivusuhde. Muuten ihan ok isä, tosin on ollut vuosia aika kamala isä ja muutenkin, nyt vasta kun uhkasin jättää niin muuttunut, joten vähän epäilyttää. Rahan takia olen yhdessä ja yhteisen talolainan.
Hassua kun tuntuu että olen itse tehnyt aiemmin kaiken minkä mies on sanonut ja hieman ollut etten haluaisi suututtaa häntä niin nyt on päinvastoin?? Olen ehkä saanut itseluottamusta..ajattelein hankkia lisääkin ja opetella jonkun harrastuksen jne. ja kavereita haluaisin lisää..
 

Yhteistyössä