S
saara
Vieras
Olen hyvin tyytyväinen elämääni ja kaikki on asettunut uomiinsa juuri niinkuin pitääkin, olen pelannut korttini oikein ja olen niin iloinen. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja saara:Olen hyvin tyytyväinen elämääni ja kaikki on asettunut uomiinsa juuri niinkuin pitääkin, olen pelannut korttini oikein ja olen niin iloinen.![]()
Annatko piparia mielellään vai velvollisuuden tunteesta....Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja öööh :Annatko piparia mielellään vai velvollisuuden tunteesta....Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja öööh :Annatko piparia mielellään vai velvollisuuden tunteesta....Alkuperäinen kirjoittaja ap:
:attn:
Eihän viel oo ees joulu.
Alkuperäinen kirjoittaja tessun tassu:Alkuperäinen kirjoittaja öööh :Annatko piparia mielellään vai velvollisuuden tunteesta....Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eihän viel oo ees joulu.
Pikkupojat tahtoo piparia.Vissiin mehua niillä on
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja tessun tassu:Alkuperäinen kirjoittaja öööh :Annatko piparia mielellään vai velvollisuuden tunteesta....Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eihän viel oo ees joulu.
Pikkupojat tahtoo piparia.Vissiin mehua niillä on
Niin mehun kans. Ei taida olla glögiä?