Olen niin näyttävä nainen että lähes JOKAINEN kääntyy perääni katsomaan minua!

  • Viestiketjun aloittaja kaunotar
  • Ensimmäinen viesti
muahmuah
joo mulle tuli kans ihan sama mieleen, et taitavat ne kaverit etäänyä ihan toisesta syystä

Itelläni ollut ihan samanlainen kaveri kuin sinä, yllätys yllätys, hänellä ei juuri kavereita ole

EIKÄ OO EES KAUNIS
 
Mun siskon entinen mies muuten aina sanoi että on niin kiva olla hyvänäköinen, ihan sama mihin hän menee, aina hän on paremman näköinen kun kaikki muut.
Mitenkäs kävikään? Sisko jätti hänet ja nyt hänen about kaikilla kavereilla on perhettä ja tämä kyseinen mies on edelleen yksin.
Noh, saapahan kulmakuppilassa yksin bisseä juodessa nauttia omasta niin mahtavan hyvännäköisestä naamasta :heart:
 
Sabira harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja muahmuah:
joo mulle tuli kans ihan sama mieleen, et taitavat ne kaverit etäänyä ihan toisesta syystä

Itelläni ollut ihan samanlainen kaveri kuin sinä, yllätys yllätys, hänellä ei juuri kavereita ole

EIKÄ OO EES KAUNIS
Niinpä.. Yleensä se itsensä mainostama "upea ilmestys" ei sitten oo edes mikään kaunis. Tai ainakaan nyt mitenkään poikkeuksellisen hyvännäköinen. Ja tosiaan, ihmisessä on muutakin kuin se ulkokuori...
 
aha
Jos ihminen on oikeasti kaunis (ja fiksu) niin sen ei tarvitse tehdä numeroa asiasta, eikö?
Mullakin on eräs todella kaunis kaveri, mutta se ei tuo sitä koskaan esille vaikka miehet pyörii sen ympärillä ja on kaiken lisäksi mukava.
 
vieras
Ap, ikävä tilanne.
Itselläni on onneksi asiat paremmin kuin sinulla. Olen kaunis ja seksikäs nainen, mutta minulla on myös paljon ihania ja kauniita ystäviä, jotka eivät toki ole kauniimpia kuin minä, mutta silti...
Olen tosi onnellinen tilanteestani.
 
Inni
No laita kuvasi niin päästään katsomaan oletko oikeassa, siittä miksi kaverisi kaikkoavat? :)
Jos todella olet niin kaunis kuin sanot, niin miksipä et haluaisi esimerkiksi lisää kehuja meiltä?
 
huihai
Mutta mistä tietää ETTÄ PERÄÄN KATSOTAAN?

onko silmät selässä? :D

Itse tiedän olevani erittäin kaunis ja klasissen kaunis. Sanoisinko Leena brusiin tyylinen. Mutta en mä nyt tiedä että kääntyykö ihmiset mun perään katsoon kun silmät mulla osottaa ainakin eteenpäin. Ei oo sivuilla niinkuin kaloilla jolloin voisin perään katsojat nähdä.
Tosin oisko silloin kaunis? suurimman osan mielestä.

 

Yhteistyössä