olen niin lehmä, maito vaan valuu

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Tiedätkö Venakko, että jos ajatus lähdöstä vastasyntyneen vauvan luota pois 6 viikoksi olisi minun mielestäni "pepusta" ja vastenmielinen, niin minäpä en lähtisi! Olet valinnut että saat tämän lapsen, joten halutessasi voit myös valita että jätät matkan väliin / siirrät sitä / otat vauvan mukaan yms.
Valituksesi kuulostaa korvissani turhalta sympatian kerjäämiseltä ja välinpitämättömän aikuisen touhulta. Ja kaikille, jotka luulevat minun inhoavan Venakkoa, voin kertoa etten inhoa, mutta hänen toimintaansa en aina ymmärrä.
jos on pakko niin pakko:) sitten menen. En tietenkään halua vauvasta eroon. Mutta on enemmän plussa jos käyn ja hoidan asian. Sekä voin kotonakin välillä käydä
 
Venakko Milanna
[QUOTE="mie";25951295]Mä en kyllä ymmärrä mikä pakko voi olla lähteä meksikoon just, kun on synnyttänyt :O
Eiks tollasia menoja voi siirtää vaikka vuodella?[/QUOTE]

hohoho no eiiiiiiii:D vuodeks niin just varma
 
"Tiuu"
Minua ei mikään mahti maailmassa saisi pois pienen vauvani luota noin pitkäksi aikaa. Ellei todella olisi kyse elämästä ja kuolemasta. Mutta kukin menköön tyylillään :(.
 
"joo"
imetä nyt muutama viikko ja sit pyydä neuvolasta se lääke mikä lopettaa maidon tulon. Aattele että annat LUOMUA sille vauvalle etkä mittään purkkimoskaa nämä ekat tärkeät viikot.
 
"vieras"
[QUOTE="diudiu";25951360]No hei milloin meinaat kertoa meille sen "elämän ja kuoleman" -asian, joka sinut sinne Meksikoon pakottaa?[/QUOTE]

Terveyden edistämisen/hoitojen opiskelu, eikö se ole elämän ja kuoleman asia. Tai jonkun luontaistuotteen maahantuonnista neuvottelu?
Ei kai Milanna ole missään vaiheessa sanonut, että on kyse hänen tai jonkun perheenjäsenensä elämästä tai kuolemasta, vaan silleen yleisesti.
 
hhhhhhhh
Kun pystyy jättämään pienen 6-viikkoisen noin 6 viikoksi oman reissun vuoksin niin siitä on kyllä äidinrakkaus kaukana. Muttaheijoo, ihana sitte taas alkaa oleen äiti tuon reissun jälkee!!
 
  • Tykkää
Reactions: Katylina
"huoh"
Plah kyllä bisnekset voi odottaa, ja vauva on pieni vain hetken. Ja tosiaan jos on "pakko" mennä, niin silloin järjestynee myös koko perhe reissuun tai vauvalle hoitaja mukaan. Venakkohan on itse kertonut, että rahasta ei ole pulaa jne.
 
"Vieras"
Mä en myöskään voisi lähteä oin pitkäksi aikaa vauvani luota, no en voisi lähteä edes tuon 2,5 vuotiaan luota, eli jos pakko olisi mennä, niin sitten vauva tulisi mukaan ja joku hoitaja sille. Ei tarttisi vauvaa kuljettaa mukana kaikkialle, mutta saisin kuitenkin olla vauvan kanssa.
 
dgmkngd
[QUOTE="Mä";25951640]vastaan omasta puolestani: miksi pitäisi jättää vauva niin pitkäksi aikaa? Normaali äiti ei edes esitä sellaista kysymystä sellaista kuin sinä kysyit.[/QUOTE]

No hyvä etten vaikuta normaalilta äidiltä koska en sellainen ole :D Eipä se sulle kuulu kuka jättää vauvansa ja miks kun ei sua kukaan pakota samaan.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25951440]Terveyden edistämisen/hoitojen opiskelu, eikö se ole elämän ja kuoleman asia. Tai jonkun luontaistuotteen maahantuonnista neuvottelu?
Ei kai Milanna ole missään vaiheessa sanonut, että on kyse hänen tai jonkun perheenjäsenensä elämästä tai kuolemasta, vaan silleen yleisesti.[/QUOTE]

Osui ja upposi, kun ei vastakommenttia tule, näin kävi yhdessä vanhemmassakin ketjussa , kun sama teoria esitettiin;)
 
[QUOTE="vieras";25951250]Venakko sun vauvas ei enää edes muista sua, jos olet pienen luota pois 5-6 viikkoa. En ole itsekään mikään kauhean äidillinen tyyppi mutta täytyy sanoa, että en ikinä pystyisi jättämään 6-viikkoista 6 viikoksi, todella kylmä täytyy olla jos siihen kykenee.[/QUOTE]

No ei minun vauva minua unohtanu vaikka kuukauen ikäsenä joutu minusta eroon moneksi viikkoa. Vai tiesiköhän se että kyse on äiskällä elämästä ja kuolemasta nii ei unohtanu :xmas:
 

Yhteistyössä