Olen niin kyllästynyt tähän väsymykseen/uupumukseen..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija200
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija200

Vieras
joka tulee ja menee.. useimmiten se kuitenkin tuntuu olevan läsnä. Tuntuu etten jaksaisi mitään, pienetkin vastoinkäymiset tuntuu hurjan isoilta. Välillä mietin miten eläis niin ettei tapahtuisi mitään huonoa kun en jaksa. En tiedä onko se tämä elämäntilanne joka tekee mut tällaiseksi. Pätkätyöt, avoliittokriisi ym ym.

Lääkärissä on tullu rampattua koko kevään ja kesän kun flunssa ja tulehdukset toisensa perään pukkas päälle. Todella outo kesä, en ole koskaan ollut ennen kipeä kesällä.
 

Yhteistyössä