V
vierailija200
Vieras
joka tulee ja menee.. useimmiten se kuitenkin tuntuu olevan läsnä. Tuntuu etten jaksaisi mitään, pienetkin vastoinkäymiset tuntuu hurjan isoilta. Välillä mietin miten eläis niin ettei tapahtuisi mitään huonoa kun en jaksa. En tiedä onko se tämä elämäntilanne joka tekee mut tällaiseksi. Pätkätyöt, avoliittokriisi ym ym.
Lääkärissä on tullu rampattua koko kevään ja kesän kun flunssa ja tulehdukset toisensa perään pukkas päälle. Todella outo kesä, en ole koskaan ollut ennen kipeä kesällä.
Lääkärissä on tullu rampattua koko kevään ja kesän kun flunssa ja tulehdukset toisensa perään pukkas päälle. Todella outo kesä, en ole koskaan ollut ennen kipeä kesällä.