Olen niin ihastunut ja onnellinen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 43v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4

43v

Vieras
Kohtasin taas :) elämäni miehen - minun elämäni mies taitaa olla sellainen, jolla on aikaa ja halua todelliseen läheisyyteen, osaa puhua asioista jne.

Viikko ollaan vasta tunnettu ja sukat pyörii jalassa :)

On se aika kiva tunne näin keski-ikäisenä, viimeksi on tuolta tuntunut 11 vuotta sitten.

En odota mitään tästä, mutta olen totaalisen onnellinen nyt ja aion nauttia siitä :)

Piti jakaa tämä tärkeä tieto kanssanne.

Alkuperäinen kirjoittaja 40v.:
Kyllä kiinnosti ja olen onnellinen puolestasi. Vaikka suhde jäisikin lyhyeksi, niin nauti tästä hetkestä täysillä. Kumpa tuon vielä saisikin kokea...

Juuri näin ajattelen, en odota mitään, otan vain vastaan kaiken mitä tulee.

Tässä iässä ei ole enää pesäntekoviettiä tai lastentekohaaveita, on vain elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Olen saman ikäinen ja tuntuu, ettei enää ihan muista miltä se jalat-alta-ihastuminen tuntuikaan :) Joskus sitä saa unessa maistaa.

:) minäkin olin varma, että nuo on jo koettu, mutta toisin kävi - kesti tätä sitten vaikka vaan vähän aikaa tai loppuelämän, sillä ei juuri nyt ole niin väliä.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Olen saman ikäinen ja tuntuu, ettei enää ihan muista miltä se jalat-alta-ihastuminen tuntuikaan :) Joskus sitä saa unessa maistaa.

Samaa ikaluokkaa taallakin. Itsellani on tuo tunne aika ajoin edelleenkin. Oma olotilani johtuu tasta meidan etasuhteesta.Itsellani toisen ikava on valilla ihan fyysista kipua. Ikavasta seuraa aina jotain hyvaa. Pitkasta parisuhteesta huolimatta voi ihminen rakastua uudelleen. Miehen saapuminen kotia merkitsee aina "ensitreffeja". Vatsassa tuntuu perhosia, kadet tarisevat ja sita miettii mita laittaa paalle :whistle: