Olen niin huono äiti, varmasti kaikista huonoin ikinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono

Vieras
Huudan lapselle joka asiasta vaikka onkin kiltti pieni ihana poika, ikää kolmevuotta. en vaan jaksa yhtään mitään, yöllä en saa nukuttua päivällä kyllä nukuttais. Äskenkin huusin pojalle naamapunaisena ja aikalailla turhasta. Mikään ei tunnu enää miltään. Hormoonitkin menee laidasta laitaan, keskenmeno kk. sitten. Energia juomia juon ihan liikaa, että jaksaisin edes vähän. Loman tarpeessa olen, mutta mies aina töissä. Sitten kun se on vapaalla auttaa kotitöissä ja minulla huono.omatunto kun minä en tee mitään. Harmittaa kun aina olen kiukkuinen ja huudan lapselle :(

Alkuperäinen kirjoittaja huono:
Huudan lapselle joka asiasta vaikka onkin kiltti pieni ihana poika, ikää kolmevuotta. en vaan jaksa yhtään mitään, yöllä en saa nukuttua päivällä kyllä nukuttais. Äskenkin huusin pojalle naamapunaisena ja aikalailla turhasta. Mikään ei tunnu enää miltään. Hormoonitkin menee laidasta laitaan, keskenmeno kk. sitten. Energia juomia juon ihan liikaa, että jaksaisin edes vähän. Loman tarpeessa olen, mutta mies aina töissä. Sitten kun se on vapaalla auttaa kotitöissä ja minulla huono.omatunto kun minä en tee mitään. Harmittaa kun aina olen kiukkuinen ja huudan lapselle :(

Mulla ihan sama tilanne. Huudan lapselle turhaan. Paitsi mulla mies ei juuri auta kotitöissä. Ilman lapsia olen ollut jossain käymässä ööö... en edes muista. :/

Alkuperäinen kirjoittaja mietihän vähän:
Kannattaako tehdä toista jos niin väsynyt ja huono jo nyt yhdelle? Yritä pärjätä ensin tuon yhden kanssa huutamatta.
Joo siks varmaan tulikin keskenmeno kun olen niin huono äiti. Varmaankaaan ei kannata tehdä toista.

Voi olla masennusta, mulla ainakin mm.tuo huonotuulisuus(huutaminen) johtui masennuksesta. En olisi halunnu huutaa, mut en jotenkin voinut estääkään itteäni. Lääkkeiden jälkeen olin kun toinen ihminen.

Älä hyvä ihminen itseäsi syytä keskenmenosta! Et ole varmasti tehnyt mitään sellaista, joka olisi ne aiheuttanut!
Mulla niitä on ollu kolme! Mulla myös noin kolme vuotias poika jolle isänsä huutaa turhasta!

Tiskit tiskaantuu, pyykit peseentyy aikanaan! Oisko teillä siellä neuvolan kautta mahdollista saada joku sun luo käymään ja auttamaan pojan ja kodinhoidossa?
Minä sain apua neuvolan kautta omaan tilanteeseeni kun poika oli vauva ja mies pitkiä päiviä töissä!

Missäpäin asut? Voimia sulle ja halauksia!

Unettomuus, ärtyneisyys ja aikaansaamattomuus ovat masennuksen oireita! Nyt lääkäriin ja sitten vaikka kotipalvelun perhetyöstä apua lapsen hoitoon. Ajattele pientä poikaasi ja hae apua ennenkuin tilanne pahenee. Tiedustele vaikka neuvolan kautta tuota kotiapua. Voimia!

Yhteistyössä