Olen niin huomaamaton ja mitätön, ettei kukaan huomaa kun kuolen pois

• Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti
ärsytys
Tuntuu ainakin siltä, ettei kukaan välitä minusta. :snotty:

Olen niin pieni ja mitätön ihminen. Minua ei kukaan muista, kukaan ei kysele miten voin (enkä voi hyvin). :(

"vieras"
Tiedätkö: minultakaan ei kukaan koskaan kysy, kuinka voin tai kuinka jaksan ja tässä on sentään aika isoja mullistuksia omassa ja lapsuudenperheessä: työttömyyttä, kuolemaa, sairautta. Mutta mulle kyllä jaksetaan avautua jos kirppispöytä ei myy tai jos aamulla ei meinaa jaksaa herätä.

Musta on tulossa kylmä ja empatiakyvytön ihminen: en voi jakaa muille sellaista, mitä vaille itse koen jääväni.

"höh"
Minulla on kiva työkaveri, jonka kanssa käyn lounaalla vähintään pari kertaa viikossa, ja myös kahvitunneilla olemme tavanneet käydä samaan aikaan. Tilanne muuttui, kun kerroin että odotan toista lasta. Työkaveri vaikutti jotenkin pettyneeltä, töksäytti jotain siitä että mitähän pomomme nyt ajattelee. Nyt ei ole maininnut enää koko asiaa pariin viikkoon, ja tuntuu käyvän mieluummin kahvilla muiden kanssa. Selvästi raskauteni vaivaa häntä jotenkin, mutta en ymmärrä miksi ei voi puhua asiasta suoraan. Nyt on vain ihme kyräilyä. Saattaa myös heittää vähän ivallisia kommentteja minulle, mitä ei ennen tehnyt.

[QUOTE="vieras";25053130]Tiedätkö: minultakaan ei kukaan koskaan kysy, kuinka voin tai kuinka jaksan ja tässä on sentään aika isoja mullistuksia omassa ja lapsuudenperheessä: työttömyyttä, kuolemaa, sairautta. Mutta mulle kyllä jaksetaan avautua jos kirppispöytä ei myy tai jos aamulla ei meinaa jaksaa herätä.

Musta on tulossa kylmä ja empatiakyvytön ihminen: en voi jakaa muille sellaista, mitä vaille itse koen jääväni.[/QUOTE]Halaus myös sulle. :hug:

:hug:
Valittevan harvoin ihmiset muistaa kysyä miten sinä voit tai jos kystään että "mitä kuuluu" siihen odotetaan vastaukseksi jotakin ympäripyöreää "ihan hyvää" ja muuta vastausta ei edes jäädä kuuntelemaan.

Yhteistyössä