olen niiin pettynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheUnforgiven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TheUnforgiven

Vieras
näihin mun uusiin hiuksiin että voi kettu kerpele..mä en saanut tästä väristä ja raidoista sellasta kun halusin ja muija ei suostunut leikkaamaan kunnolla rikkoen ja kerrostaen niinkuin halusin..vittu..eiköhän se ole asiakas joka päättää..kuulemma ohenee sitten tukka..sitähän mä halusin!!! :kieh: :snotty: mä oon niiin surulinen..rahat meni kankkulan kaivoon

on se kummaa ku välillä niitä kampaajia niin risoo asiakkaan hiukset..

Mä kans kerran ku oisin takaraivolle (lyhyet hiukset) halunnu kunnolla lyhkäsiä tukihiuksia ja kokonaan rikotun ja kerrostetun leikkauksen niin kampaaja kiljas että ei tänne voi sellasia leikata, eihän tänne jää sitten mitään!! |O On se ihme kun tuttu kampaaja on saanu niitä sinne leikattua..

Asiakashan sen määrää miten sitten tukkaa leikataan, kampaaja on hiljaa ja tottelee.. näin tylysti sanottuna..

tai en tiijä..kait nää ihan ok:t on..mutta kyllä siltikin ootin muuta..akalla oli kiire kun 2,5h laittoi mun hiuksia ja toinen asiakas hällä ootti..vituttaa hitosti..mutta juu..mitäs en avannu suutani.. :|

http://www.aijaa.com/v.php?i=2828060.jpg siis tässä..tulos piti olla se että hiusten väri on tuhkaisen harmahtava/ruskea..raidat piti olla todella blondeja..no..näkyykö kuvassa raitoja? juu pari hassua..tukkani näyttää edelleen paskanpunaiselta..eli se muija ei vittu saanu mitään aikaan..siis kampaajalla tää näytti vielä kivalta..en sitte tiedä..tekis vittu mieli marssia uudistaa tää jossain muussa paikassa..mutta juu ehkä ei oo varaa nyt..kun tähän paskaan jo uppos tarpeeksi.. :'( :'( perjantaina piti lähtee ulos ja uudella tukalla..nyt ihan paksa fiilis ..en lähe tällä hiustupolla minnekkään |O

No ei kauheasti kyllä ole muuttunut mutta ei se pehko kyllä ole.
aidat ei ole kovin onnistuneet, jos niitä halusit reilusti.
Ja kovin kerrostetulta/revityltä tuo ei näytä.

Alkuperäinen kirjoittaja Bones:
No ei kauheasti kyllä ole muuttunut mutta ei se pehko kyllä ole.
aidat ei ole kovin onnistuneet, jos niitä halusit reilusti.
Ja kovin kerrostetulta/revityltä tuo ei näytä.

niin no..ei minustakaan mutta kampaaja ei suostunut leikkaamaan perkele |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja tp:
Joo no ei ole sellaiset mitä halusit, mutta silti tosi kaunis tukka sulla. Ihanan kiiltävä ja paksu, joten suotta huolehit. Vaikkakin ymmärrän toki sun pettymyksen...

no nyt on juu kun leikkas pois 10senttiä...

[/quote]

:laugh: no en lähde..ei vaan toisessa valossa näyttää ihan hyvältä..täytyy miettii mihin valoon sitä päänsä työntää :whistle: [/quote]

Niin ... kyllähän täällä palstoillakin perjantai-ilta kuluu :)

Helmat korvissa puhui asiaa - takaisin samalle kampaajalle vaan, ja kerro, ettet ole tyytyväinen. Ei tarvitse maksaa toiselle kampaajalle jälkien korjaamisesta vaan kyllä sun kampaajasi on velvollinen korjaamaan tukan sellaiseksi kuin sen piti olla.

:laugh: no en lähde..ei vaan toisessa valossa näyttää ihan hyvältä..täytyy miettii mihin valoon sitä päänsä työntää :whistle: [/quote]

Niin ... kyllähän täällä palstoillakin perjantai-ilta kuluu :)[/quote]

no kuluuhan se..mutta en kyllä jää sitä tänne kuluttamaan..kun harvoin lähden muutenkaan.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Helmat korvissa puhui asiaa - takaisin samalle kampaajalle vaan, ja kerro, ettet ole tyytyväinen. Ei tarvitse maksaa toiselle kampaajalle jälkien korjaamisesta vaan kyllä sun kampaajasi on velvollinen korjaamaan tukan sellaiseksi kuin sen piti olla.

no ei se kuulemma saa sitä kun sieltä puskee niin montaa väriä..mutta kyllä kunnon kampaaja saa ne piiloon..tästä lähin teen sen itse..kapmaajalla käyn vaan leikkauttamassa

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Jos en ois tienny että toisenlainen pitis olla nii oisin sanonu että hienot kyl on ja sanon kyllä nytkin, mutta ymmärrän kyllä sun pettymyksen :hug:

noehkä mä vaan ootin jotain huippua kun en oo pitkään aikaan tukalle tehnyt mitään..ja nyt sitten ei ollutkaa sellanen..mutta ihan hyvä tää on..huomenna varmaan kun katsoo uusin silmin

Yhteistyössä