Olen niiin 'ilkeä'

Että tekaisen kohta itse itselleni valmiiksi aamiaisvoileipäni, jotka sitten jaan poikien kanssa aamulla sängyssä. :ashamed:

Mies on oikeesti niin Tumpelo, että hänen leivät eivät ole hyviä, koska ne eivät ole kauniisti tehtyjä. Ja minä tykkään kauniista voileivistä. Ainakin, kun ne tuodaan aamusella sänkyyn kahvin kera. :snotty:

Graavilohta, keitettyä kananmunaa ja kurkkua ohuina viipaleina, sitruunan viipale vielä kierteenä päälle. :p
 
Hei en olekaan ainoa, joka tykkää kauniista leivistä! Mua kans ärsyttää väliin kun mies tekee leipiä mulle eikä käytä lainkaan aikaa niiden oikeenlaiseen asetteluun. Ite oon tosi tarkka, et leivät on just oikeen näkösiä. Mun mielestä ne tosiaan maistuu paremmalta kun ovat paremman näkösiä.

Huomenna saa mies kuitenki tehä mulle leivät jos jaksaa. Kunhan kahvin keittää mulle ni oon kyllä tyytyväinen. :)
 
me4
Kraaks! Joo ihanaa olis jos mies osais tekasta jotain upeeta aamuksi, mutta minäkin olen tyytyväinen vaikka vaan kahviin. Ostihan tuo kaupasta savusiikaa ja uusia perunoita huomiseksi :p :heart: Ja sellaisen "kääretorttukakun" :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 20:59 Emmaliina kirjoitti:
Hei en olekaan ainoa, joka tykkää kauniista leivistä! Mua kans ärsyttää väliin kun mies tekee leipiä mulle eikä käytä lainkaan aikaa niiden oikeenlaiseen asetteluun. Ite oon tosi tarkka, et leivät on just oikeen näkösiä. Mun mielestä ne tosiaan maistuu paremmalta kun ovat paremman näkösiä.

Huomenna saa mies kuitenki tehä mulle leivät jos jaksaa. Kunhan kahvin keittää mulle ni oon kyllä tyytyväinen. :)

VoikkuleipäSisar :heart: :hug: :D

Joskus olen melkein fanaattinen leipieni kanssa. :D <br><br>
 
No eikös se ajatus ole tärkeintä ja kauneinta?! :)

Mäkään en ikinäkoskaan syö edes aamupalaa mutta kun kuulin että esikko meinaa mulle aamiaisen sänkyyn tuoda aamulla niin vaikka pakosta iloista naamaa näyttäen paan ne alas, vaikka tiedän että kauheissa vatsakivuissa ja huonossa olossa meneekin pitkälle aamuun kun pakosta syön.

Mutta ihan siitä ilosta minkä näkee esikon silmissä sitten :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 21:11 Pehmeäpupu kirjoitti:
No eikös se ajatus ole tärkeintä ja kauneinta?! :)

Mäkään en ikinäkoskaan syö edes aamupalaa mutta kun kuulin että esikko meinaa mulle aamiaisen sänkyyn tuoda aamulla niin vaikka pakosta iloista naamaa näyttäen paan ne alas, vaikka tiedän että kauheissa vatsakivuissa ja huonossa olossa meneekin pitkälle aamuun kun pakosta syön.

Mutta ihan siitä ilosta minkä näkee esikon silmissä sitten :)

No onhan se noinkin, mutta kun 'jo' 14 vuoden aikana olen jokaisena äitienpäivänä saanut ,, noh,, leipiä.

Nyt haluan saada voileivän. :D
 
Jaa!

Ukon tekemät leivät maistuu vaan älyttömän paljon paremmalle vaikka kaikki tuotteen on vaan rätkästy siihen päälle!!

Tosin en syö mitään ennen kymmentä, ei vaan voi, ja tänään just ukolle sanoin että KAHVIA EI MINUN MAKKURIIN, MINUN SÄNKYYNI TUODA!!!!

Viime vuonna kaato ne sänkyyn/lattialle ja arvatkaa kuka ne siivos :eek: :headwall:

Minä juon kahvini parvekkeella kera savukkeen.

Minä kyllä teen huomenna ruuan kun ukon tekeleitä ei söis sikakaan :x :x
Saapa lapsetkin ruokaa huomenna =)
 
Mä taas olisin iloinen perus kurkkuleivästäkin jos saisin joskus nauttia sen sängyssä :ashamed: Yleensä meitsi saa aamupalansa keittiössä..

*Hemmottelua kaipaa vaikka rumilla leivillä*

:heart: Ajatus silti tärkein, eikö? :heart: <br><br>
 
Mä tein tänään kääretortun huomista varten valmiiksi ja sit selitin ukolle että miten se laitetaan kauniisti esille...

Ja esikoinen tekee kuulemma leivän mulle, toivottavasti muistaa sen etten haluu siihen makkaraa kun olen kasvissyöjä... :D :D

Mutta täs käy kuiteskin niinkuin joka äitienpvä, ukko nukkuu niin sikeesti että lapset ei saa sitä hereille, ja sit kun ite nousen herättää ukon ja meen takas nukkumaan niin maankin vaan valveilla ja ootaan ja ootan ja ootan :whistle:
 

Yhteistyössä