Ä
ämmä :D
Vieras
Mies tuli pojan kanssa terveyskeskuksesta ja kaupasta, avasi sipsipussin ja rojahti sohvalle formuloita tölläämään. Vanhasta tottumuksesta kysäisin että ootteko kädet pessyt kun tulitte. Poika sanoi pesseensä, koska on tottunut siihen että kädet pestään kun tullaan kaupoista ja muualta. Miespä ei taaskaan ollut pessyt, ihme kun myönsi. Minä siitä sitten aika kovaan sävyyn kivahdin, koska tästä aiheesta joutuu aina vääntämään eikä voi luottaa siihen että iso mies osaisi vieläkään (tai viitsisi) pestä automaattisesti kätensä reissujen jälkeen. No eipä ukko siitä mihinkään liikahtanut, taisi ottaa liikaa miehuuden päälle.
Sanoin että nyt menee sit formulat kiinni, jos ei käsienpesu onnistu. Käski mun painua pois. Onhan se typerää holhota isoa miestä kuin lasta, mutta olen aivan kyllästynyt tähän!
Otin sitten kaukosäätimen ja pistin telkkarin kiinni. Ukko suuttui, haukkui mut maailman mulkkumaisimmaksi ämmäksi ja häipyi ovet paukkuen.
On se niin vaikeaa tuo käsienpesu! Lapsille se on mennyt perille, mutta iso ukko ei viitsi.
Sanoin että nyt menee sit formulat kiinni, jos ei käsienpesu onnistu. Käski mun painua pois. Onhan se typerää holhota isoa miestä kuin lasta, mutta olen aivan kyllästynyt tähän!
Otin sitten kaukosäätimen ja pistin telkkarin kiinni. Ukko suuttui, haukkui mut maailman mulkkumaisimmaksi ämmäksi ja häipyi ovet paukkuen.
On se niin vaikeaa tuo käsienpesu! Lapsille se on mennyt perille, mutta iso ukko ei viitsi.