Olen miettinyt eroa miehestä. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Harmaa"

Vieras
Mies on ollut lähes koko talven selvinpäin. Ennen oli enemmänkin humalassa. Nyt lapsella ikää niin paljon että tietää jos mulla on joku hätä, vaikka koitan pysyä kovin urheana.

Nyt kahtena viikonloppuna, eka otti enemmän, sitten vaan muutaman ja on koko aika kavereillaan. Tänään kysyi jos vois ottaa ja sanoin että ei, kun huomenna on arki taas. No sanoi ettei ota, mutta nyt on kuitenkin kännissä. Ja kun hän valehteli taas. Noilla aiemmillakin kerroilla valehteli ettei ottanut mitään vaikka kuulin jo äänestä...

Asumusero vois olla kai kohdillaan jos ei kerta häntä kiinnosta.

Mä yrittäisin ensin saada miehelle apua (aa-kerho, terapia, onko masennusta tai muita ongelmia...?) ja harkitsisin eroa vakavasti vasta jos mies ei suostuisi ottamaan apua vastaan ja selvittämään tilannetta. Ymmärrän että sulle ja lapselle miehen juominen on todella kurja juttu, mutta jos miehellä on jostain syystä paha olla eikä osaa selvittää sitä vaan koittaa juoda murheet pois, niin musta sulla on kuitenkin velvollisuus yrittää edes auttaa eikä vain jättää ja lähteä. Asumusero ja auttaminen eivät tietenkään sulje toisiaan pois...

Yhteistyössä