Olen merkkivaatemamma ja siitä ylpeä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ylpeä äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hoodrat:
Ainiin, mitäs kun meidän tytöllä on Name it:n kevätpuku, mutta muuten merkkivaatteita ja kirppisvaatteita sekasin niin ja toki lindexinymss.. vaatteita!
Entäs jos on MERKKIVAATTEITA KIRPPIKSELTÄ?

No merkkivaate mikä merkkivaate.

No kerrankin täällä puhutaan asiaa! Mä olen monet kerrat selittänyt tätä meidän teineille, kun ne kauppareissuilla halunneet prisman rättejä. Meille ei sellaisia tule! Jos joskus niin teini-iässä merkkivaatteet ovat tärkeitä! Ilman niitä ei voi olla suosittu, tätäkin olen korostanut, mutta ei tunnu noille luupäille menevän perille.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja me:
Alkuperäinen kirjoittaja mönkijä:
Mimmonen auto teillä on? Voitko ajaa autosi parkkipaikalla meidän ruosteisen ladan viereen:)

Voinhan mää ajaa. Meillä on vanha Ford, ja Volvo pitäs ostaa, mutta kun kaikki raha menee lastenvaatteisiin:)

No eikö toi laske teidän vaatteiden ecoa ;)

M' en ees viitti pierasta sun vanhaan fordiin p'in meid'n uudesta bemarista noustessani

Älä huoli, meidän likat kyllä piereksii autossamme puolestasi.

Ja sotkee ne hienot vaatteet. Ai kamala.

Eikö täällä ole ketään muuta merkkivaatemammaa kuin minä ja Me too?

Minun täytyy mennä tutkiin minkämerkkiset vaatteet meidän lapsilla on...en vaan teidä.
kavatin kengät näkyy lojuvan tossa pöydän alla :)

Meilläkin on kavatin kengät! Lahjaksi saatiin, hinta oli olut (netistä katoin) vaan 65e!

Alkuperäinen kirjoittaja Ylpeä äiti :
Meidän kaapista löytyy mm. Burrea, Kenzoa, Dolce&Gabbanaa ja sellaista. Tälläisen käytännön olen itselleni asettanut: Asusteet uutena: 5-40e Kengät uutena: 80e+ Perustrikoo uutena: 30e+ ja kaikki loppu uutena 40e+
Tyttöni on 9, 2,5 ja 6v. Ballerinat uutena saatan ostaa 20e maksavinakin. Käytettynä maksimihinta on 80e. Saatan ostaa jopa 30e farkut joskus tytöille.
Ulkovaatteet uutena: 50e +

Mistä löydät noita merkkivaatteita noin halvalla? Kun marketeissakin vaatteet maksavat enemmän

:/

Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Mimmonen auto teillä on? Voitko ajaa autosi parkkipaikalla meidän ruosteisen ladan viereen:)

Voinhan mää ajaa. Meillä on vanha Ford, ja Volvo pitäs ostaa, mutta kun kaikki raha menee lastenvaatteisiin:)

M' en ees viitti pierasta sun vanhaan fordiin p'in meid'n uudesta bemarista noustessani

Vaatteet on tehty käyttöä varten!

Vaatteet on tehty käyttöä varten!

Ihan tosi???? En tienny.

Alkuperäinen kirjoittaja mop:
No kerrankin täällä puhutaan asiaa! Mä olen monet kerrat selittänyt tätä meidän teineille, kun ne kauppareissuilla halunneet prisman rättejä. Meille ei sellaisia tule! Jos joskus niin teini-iässä merkkivaatteet ovat tärkeitä! Ilman niitä ei voi olla suosittu, tätäkin olen korostanut, mutta ei tunnu noille luupäille menevän perille.

Vai olisko niiden teinien äite luupää?

Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Tjaa... mä taas en halua oman lapseni leikkivän ainakaan sellaisten lasten kanssa, joille (lue: joiden äideille) vain rahalla ja merkillä on väliä. Tasoissa siis ollaan :D.

Samaa mieltä! Vaikka meillä on nykyään omaisuutta, purjevenettä, autoa, asuntoja ja lomakiinteistöjä niin itse ole kasvanut kaupungin vuokralähiössä saamatta MITÄÄN merkkivaatteita, eikä me edes tiedetty sellaisista.

Itse ollaan yritetty opettaa lapsillemme ettei se raha tee onnelliseksi vaikka se helpottaa elämää ja jos sua ei hyväksytä ilman merkkivaatteita niin niiden ihmisten kanssa ei sitten tarvitse olla kaveri/ystävä tai muutenkaan tekemisissä.

Outoa, että minulla ei nuorempana ole koskaan ollut merkkivaatteita ja silti minulla on menestyviä MERKKIVAATTEISSA kulkeneita ystäviä- ja on vielä nykypäivänäkin.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1749861
laita sinäkin kuva lasten kevätjuhlavaatteista tuonne yllä olevaan ketjuun.Me muut sitten näemme miten kuuluu pukea lapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja Ylpeä äiti :
Meidän kaapista löytyy mm. Burrea, Kenzoa, Dolce&Gabbanaa ja sellaista. Tälläisen käytännön olen itselleni asettanut: Asusteet uutena: 5-40e Kengät uutena: 80e+ Perustrikoo uutena: 30e+ ja kaikki loppu uutena 40e+
Tyttöni on 9, 2,5 ja 6v. Ballerinat uutena saatan ostaa 20e maksavinakin. Käytettynä maksimihinta on 80e. Saatan ostaa jopa 30e farkut joskus tytöille.
Ulkovaatteet uutena: 50e +

Mistä löydät noita merkkivaatteita noin halvalla? Kun marketeissakin vaatteet maksavat enemmän

:/

Ihmettelin samaa. Ticketin haalarikin maksaa 130e ja se ei kuulunut tähään merkkikategoriaan..

Alkuperäinen kirjoittaja vaatteita vaatteita:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1749861
laita sinäkin kuva lasten kevätjuhlavaatteista tuonne yllä olevaan ketjuun.Me muut sitten näemme miten kuuluu pukea lapsi.

Älkää laittako lastenne kasvokuvia nettiin.

Ainiin, ap, mites jenkeistä tuodut räppivaatteet (Akademiks, baby phat yms..?) Pääseekö niillä sun lastes kavereiksi?

Haluaako joku muka päästä? Siis jos joku oikeesti on tuollainen.

No luuletko tosiaan, kato ylempänä mun kirjotusta :)
Mä en ikinä maailmassa haluaisi, että mun lapset olisivat tuollaisten kanssa ystäviä, no eihän se lasten vika ole jos äiti on sairas, joten leikkikööt yhdessä, mutta eivät meidän lapset voi leikkiä hänen lasten kanssa, koska meillä on kaapit myös pullollaan lindexiä ja name it:iä :D

MUOK. olipa sekava mun kirjoitus..

Ainiin, ap, mites jenkeistä tuodut räppivaatteet (Akademiks, baby phat yms..?) Pääseekö niillä sun lastes kavereiksi?

Haluaako joku muka päästä? Siis jos joku oikeesti on tuollainen.

No luuletko tosiaan, kato ylempänä mun kirjotusta :)
Mä en ikinä maailmassa haluaisi, että mun lapset olisivat tuollaisten kanssa ystäviä, no eihän se lasten vika ole jos äiti on sairas, joten leikkikööt yhdessä, mutta eivät meidän lapset voi leikkiä hänen lasten kanssa, koska meillä on kaapit myös pullollaan lindexiä ja name it:iä :D

MUOK. olipa sekava mun kirjoitus..

Sama juttu täällä. H&M:ää ja Lindexiä löytyy, ja Cittarista vasta hyvät vaatteet saakin :)
Ihmettelin vaan noin yleisellä tasolla. Onneksi en tunne tuollaisia ihmisiä, jotka kuvittelevat, että lasten itsetunto ja suosio on kiinni vaatemerkeistä.

Yhteistyössä