Q
qwer
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa:Miten kukaan jaksaa edes vastata tähän aloitukseen joka on selvästikin porvoosta????
Valitettavasti tuollaisia ihmisiä on oikeasti, ainakin vähän lievempinä versioina.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa:Miten kukaan jaksaa edes vastata tähän aloitukseen joka on selvästikin porvoosta????
Mä annan just oppilaille todistukseen numeroita sen perusteella, miten niiden mammat on pukeneet ne. Merkkivaatemukuloille kiitettäviä, niille markettivaatteellisille kelpaa kuutosetkin ;D
Mä annan just oppilaille todistukseen numeroita sen perusteella, miten niiden mammat on pukeneet ne. Merkkivaatemukuloille kiitettäviä, niille markettivaatteellisille kelpaa kuutosetkin ;D
Alkuperäinen kirjoittaja Ylpeä äiti ;20765068:Meidän kaapista löytyy mm. Burrea, Kenzoa, Dolce&Gabbanaa ja sellaista. Tälläisen käytännön olen itselleni asettanut: Asusteet uutena: 5-40e Kengät uutena: 80e+ Perustrikoo uutena: 30e+ ja kaikki loppu uutena 40e+
Tyttöni on 9, 2,5 ja 6v. Ballerinat uutena saatan ostaa 20e maksavinakin. Käytettynä maksimihinta on 80e. Saatan ostaa jopa 30e farkut joskus tytöille.
Ulkovaatteet uutena: 50e +
Mitä mieltä? Musta tää on hyvä juttu. Inhottaa katella niitä Henkkari-Lindex-Kappahl-Seppälä lapsia tossa pihalla. Yritän ettei tytöt leikkis niitten kanssa mut leikkii vaan. Ne markettivaate-paitaressujen lähelle tyttöjä en edes päästä! Hyi! Ne Po.p yms. Metsola-Marimekko-Me&I-lapset on jo sellaisia joitten kanssa voi olla. Parasta seuraa ovat muut merkkivaateihmiset. Ettei ryysyissä tarvi mennä. Musta tää on erittäin hyvä käytäntö, entä teistä?
Välillä vanhin ilmoittaa ettei pidä Burrea mutta sanon että sitten pidät Dolce&Gabbanaa niin kyllä burre taas kelpaa. Name It-lapset ovat sellaisia, joitten läheisyydesä voi liikkua, muttei leikkiä.