Olen menossa REIKI-hoitoon. Onko joku teistä käynyt sellaisessa? Millaisia tuntemuksia herätti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Johanna

Vieras
Mielenkiinnosta siis kyselen. Jännittää jo vähän reikiin meno. Maanantaina olisi tämä hoito.
Mihin olet hakenut apua reikistä, ja oletko ollut tyytyväinen saamaasi hoitoon?

Hmm.. ei ole kokemuksia reikistä, mutta kävin raskausaikana lymfahieronnassa henkilöllä, joka tekee myös reikihoitoja. Jos suoraan sanon, vaikutti vähän huuhaalta. Mutta toivotaan että olen väärässä, ja saat apuja ongelmaasi =)

Kipasen vastaan ennekuin meen pois. Reikissä en oo ollu mutta olen oppinut käyttämään KI-energiaa itselläni siten että tiedän aikalailla mistä reikissä on kyse ja siksi TIEDÄN kokemuksesta ettei ole huuhaata. Varmasti hyvä kokemus. yksi tuttava on ollut sellaisen hoitajan käsiteltävänä. Välillä tuntu kuumia ja kylmiä fiiliksiä vaikkei koskenut edes.

reikihoito on ihanan rentouttavaa. Usein siihen pöytään jopa nukahtaa =) Joskus reikihoidon aikana, jos joku paikka on kipee esim.käsi voi käsi tulla hoidon jälkeen vieläkin kipeämmäksi, mutta parin kerran jälkeen vaiva helpottaa. Jopa palovammojen parantumista pystyy nopeuttamaan reikihoidolla... kokemusta on =) Todella toimii. Missäpäin käyt ja paljon maksaa? Mielenkiinnosta ihan kysyn.

Isääni hoidettiin Reikillä, mutta hänellä oli syöpä jo edennyt niin pahaksi ettei siihen enää mikään auttanut.
Mutta me olimme äitini kanssa siinä samassa huoneessa antamassa energioitamme isälle ja kyllä se oli uskomaton tunne. Todella tuli kylmiä ja kuumia aaltoja ja meillä äidin kanssa jopa pisteli kämmenissä, sellaista pistelyä, kun jos jokin raaja puutuu. Suosittelen kokemus oli rauhoittava ja tyyni! Isäni ei juurikaan tuntenut mitään, mutta me hoitajan kanssa tunnettiin se voima mikä välillämme oli.

Ei muuta kuin avoimin mielin kokeilemaan. Sehän on energiahoitoa, eikä siitä mitään haittaa ainakaan ole. Tietenkin eri asia nämä henkilöt jotka jättää lääkärin määräämät hoidot kesken ja siirtyy kokonaan tällaiseen. Mutta siis pienempiin vaivoihin ja muun hoidon tukena varmasti hyvä:) Tuu Ap. kertomaan meille miltä se tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Johanna:
Kiva kuulla kokemuksianne;) Tuun sitten maanantaina kertomaan mitkä on fiilikset reikin jälkeen. Niin, ja menen Saloon reikihoitajalle ja hintana on 40e/2h.

Aikasta pitkä aika on reikihoitoosi varattu... yleensä koko vartalon hoitoon menee pikkasta reilu tunti... riippuu tietty, jos on jotain lukkokohtia, niin niissä kohdissa pidetään kauemmin. Keskimäärin 3min per kohta.

Itse olen saanut reikiä synnytyksissä... rentouttaa ihmeesti siinäkin tilanteessa :laugh: Kaksi lasta olen synnyttänyt ja kumpikin luomuna... En kyllä voi varmasti sanoa auttoiko juuri Reiki tässä vai onko minulla vain korkea kipukynnys :/ Kaikkea kannattaa kokeilla...

Reikiä SUOSITTELEN lämpimästi... tiedän helsingissä yhden hyvän hoitajan (äitini), jos joku haluaa kokeilla :D ... pitäis kyl varmaan eka kysyy äidiltäni :laugh: nyt hoidellut vain tuttuja ja sukulaisia... ei siis työkseen sitä tee, vaan "harrastuksena"

Miellyttävä kokemus. Rentouttava. Kerrankin pystyin rentoutumaan:) Jänniä fiiliksiä tuntui kehossa ja silmät suljettuina näin erilaisia värejä ja kuvioita.
Hoito kesti 1h 30min. Nostin hoidon lopuksi vielä Tarot -kortin pakasta, ja kortti oli "uupumus".

Alkuperäinen kirjoittaja reiki:
Kiva kun tykkäsit! =)

T. reikillä hoitava

Hyi!! Nämä jutut on Raamatussa ankarasti kielletty. Kokemus on varmasti aito, mutta mistä lähteestä nuo kokemusket tulee...pimeydestä. En suosittele kellekään leikkiin noiden juttujen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja miss piggy:
Kiva kun tykkäsit! =)

T. reikillä hoitava

Hyi!! Nämä jutut on Raamatussa ankarasti kielletty. Kokemus on varmasti aito, mutta mistä lähteestä nuo kokemusket tulee...pimeydestä. En suosittele kellekään leikkiin noiden juttujen kanssa.

Hahaa, just niin. Asiahan on juuri päinvastoin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiva kun tykkäsit! =)

T. reikillä hoitava

selvennätkö hieman, mitä tarkoitat?

Kiva kun tykkäsit! =)

T. reikillä hoitava

Hoitava energia. Voiko hoitava energia tulla pahasta? Kyllä se tulle ihan tuolta toiselta puolelta :)

Siskoni teki mulle joululahjaksi aromaterapian, tekee myös reikihoitoja ja on homeopaatti ja mitä muuta.
Ihan iäkkäänä pitkän työrupeaman jälkeen saneerauksen seurauksena jäi vapaaehtoisesti pois erorahoineen. Opiskeli tosin jo vuosia työnsä ohella.

Kiva kun tykkäsit! =)

T. reikillä hoitava

Hoitava energia. Voiko hoitava energia tulla pahasta? Kyllä se tulle ihan tuolta toiselta puolelta :)
Jotenkin noin minä tunnen ja en pidä niistä hoidoista vaikka itse enneunia nään ja todistetusti osaan siirtää energiaa toiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:
Kiva kun tykkäsit! =)

T. reikillä hoitava

Jotenkin noin minä tunnen ja en pidä niistä hoidoista vaikka itse enneunia nään ja todistetusti osaan siirtää energiaa toiseen.

ei se, että paranee, osoita, että energia tulisi hyvästä, valitettavasti. "itse saatanakin tekeytyy valkeuden enkeliksi", ihmisten olisi hyvä olla pikkuisen enemmän tietoisia henkimaailman asioista:/

Minä en ole paha, eikä kauttani tuleva energia ole pahaa. Miksi reiki-hoidossakaan olisi? Raamattu myös kehottaa kivittämään ihmisiä kuoliaaksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Minä en ole paha, eikä kauttani tuleva energia ole pahaa. Miksi reiki-hoidossakaan olisi? Raamattu myös kehottaa kivittämään ihmisiä kuoliaaksi...

ai niinkö kehottaa. Ja nyt haluan sen Raamatun paikan tähän, kiitos. Sillä olen kuitenkin lukenut sitä muutaman kerran:)

Alkuperäinen kirjoittaja Jouskari-82:
Isääni hoidettiin Reikillä, mutta hänellä oli syöpä jo edennyt niin pahaksi ettei siihen enää mikään auttanut.
Mutta me olimme äitini kanssa siinä samassa huoneessa antamassa energioitamme isälle ja kyllä se oli uskomaton tunne. Todella tuli kylmiä ja kuumia aaltoja ja meillä äidin kanssa jopa pisteli kämmenissä, sellaista pistelyä, kun jos jokin raaja puutuu. Suosittelen kokemus oli rauhoittava ja tyyni! Isäni ei juurikaan tuntenut mitään, mutta me hoitajan kanssa tunnettiin se voima mikä välillämme oli.

Juuri kämmenissä se pistelee kun enrgiaa antaa. Minulla vain muutama koeluonteinen juttu, en tee työkseni enkä harrastukseksi.

ei se, että paranee, osoita, että energia tulisi hyvästä, valitettavasti. "itse saatanakin tekeytyy valkeuden enkeliksi", ihmisten olisi hyvä olla pikkuisen enemmän tietoisia henkimaailman asioista:/

Sitä samaa toivon vilpittömästi sinulle. Tietoa ja ymmärrystä, ei pelkkää oman uskosi saarnaamista. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:

ja jokainen ihminen on tavallaan sisimmältään paha, niin sinä kuin minäkin...Ja siksi Jeesus kuoli meidän puolestamme.