H
Harmaan nyt
Vieras
Olen maailman huonoin ihminen, paskin ja tyhmin äiti mitä voi olla!!
Hermot ovat olleet tänään todella kireällä, pms oireita mahdollisesti, kierron 27 pvä meneillään.
Olen huutanut ja kiroillut ja raivonnut. Ihan joku pienikin ärsyke saa minut kihahtamaan.
Lapsi (3,5v.)on myös ollut jotenkin känkkäränkkänä, mutta..
Tultiin pihalta ja oli aikomus käväistä kaupassa, sanoin lapselle, että takki päälle( otti sen pihalla pois)
ja nykäisin sen hänen päälle, noh, hihat jäivät tietysti jotenkin vähän huonosti ja lapsi vetäisi siitä huuto, vinkumis kohtauksen.
Sanoin , että nyt olet hiljaa, ei ollut, vaan jatkoi. Otin toisella kädellä poskista kiinni, siis niin, että
toinen peukalo oli toisella poskella ja etusormi toisella ja sanoin että nyt turpa tukkoon.
Kiljuminen vain jatkui, menin sisälle itse ja laitoin oven kiinni ja rauhoittelin itseäni.
Sitten toinen tapaus, ennen pesulle menoa sanoin että käydään pissillä, noh, pöntöllä alkoi kiljuminen ettei pissitä ja
sanoin että kokeillaan hetki jos tulisi, kiljuminen jatkui. Sanoin että senkin prkleen räkänokka.
Vai luoja, että minulla on huono omatunto nuista tapahtuineista.
Tuon kiroilun vielä jotenkin annan itselleni anteeksi, mutta tuo että otin tyttöä poskista kädellä kiinni.
Tunnen niin voimakasta syyllisyyttä, että ei voi kukaan uskoa.
Olen tyhmä, maailman huonoin äiti!!! Täysi paska.
Pelkään, että joskus vahingoitan lastani jotenkin.