Olen maailman konservatiivisin kolmikymppinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Minua suorastaan kuvottavat seuraavat asiat:

tupakointi, syljeskely, liian paljastavat vaatteet, kiroilu, tatuoinnit, juopottelu julkisilla paikoilla.

Valitettavasti törmään em. ilmiöihin päivittäin. Kyllä se on rankkaa.

:hug:

Mä olen saanut havaita olevani nipo ja niuho kun en ymmärrä julkijuopottelua ja huudan tapakasvatuksen perään juhlissa ja pukeutumisessa.
Syljeskely ja seinään kuseminen (siis julkisella paikalla nokkahiirinäyttelyn pitäminen) on kanssa yäk.

Oho. Mä olin äsken julkijuopottelemassa (piknikillä kaverin kanssa, juotiin Fresitaa), puraisin pilaantunutta viinirypälettä, minkä johdosta kirosin ja sylkäisin. Minulla on tatuointi ja varmasti sinun mittapuusi mukaan liian paljastavat vaatteetkin (caprileggingsit ja hihaton mekko, jossa on aika syväänuurrettu pääntie). Mutta onneksi mä en tupakoi, ehkä se pelastaa jotakin ;).

Joka tapauksessa: :hug: , kun sulla on niin rankkaa

Tai oikeammin mä puhun julkisesti perskännissä esiintymisestä, alkoa voi ottaa julkisesti jos osaa käyttää sitä niuhon kolmikymppisen tapaan- ei ala huutaa, räyhätä, nauraa kaikelle, pelleillä ja ilmeillä, hoippua ja kontata, oksentaa puskaan ja kusta housuihinsa, hukata kenkänsä tai rääkyä räkä ja meikit valuen elämän kamaluutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Tai oikeammin mä puhun julkisesti perskännissä esiintymisestä, alkoa voi ottaa julkisesti jos osaa käyttää sitä niuhon kolmikymppisen tapaan- ei ala huutaa, räyhätä, nauraa kaikelle, pelleillä ja ilmeillä, hoippua ja kontata, oksentaa puskaan ja kusta housuihinsa, hukata kenkänsä tai rääkyä räkä ja meikit valuen elämän kamaluutta.

Tai roiskia ripuleita minne sattuu.

tai olla se maailman vetävin alfauros, joka askel horjuen ja puhe sammaltaen
tulee ehdottelemaan..tekee itseään nojailemalla tykö, hönkii viinahuuruista hengitystään päin naamaa ja kun ei saa vastakaikua vonkaukselleen lähtee pois sättien ja sadatellen
kun tyhmä ja kylmä naisihminen ei haluakaan lähteä nus..simestarin matkaan.

( tosin tämä alfauros käyttää tästä kieltäytyneestä naisesta rumempia sanontoja, ne sensuroitakoon
:saint: )

No höh. Kyllä välillä pitää voida saada nauraa kaikelle. SITÄ ne hapannaamat siis aina mulkoilee, kun ollaan kavereiden kanssa ihmetelty, että mitä me NYT muka tehdään väärin:D

Alkuperäinen kirjoittaja 30+:

No höh. Kyllä välillä pitää voida saada nauraa kaikelle. SITÄ ne hapannaamat siis aina mulkoilee, kun ollaan kavereiden kanssa ihmetelty, että mitä me NYT muka tehdään väärin:D

Niin mä tarkoitin että nauraa ihan kaikelle typerälle ja älyttömälle, sellaista känniröhötystä joka peittää parin muunkin seurueen keskustelut alleen.

En mä sentäs hapannaama ole.......

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

tupakointi, syljeskely, liian paljastavat vaatteet, kiroilu, tatuoinnit, juopottelu julkisilla paikoilla.

Eli sua kuvottaa ihmisten normaali käyttäytyminen :laugh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mua noi asiat ei mitenkään ahdista tai sen suuremmin kuvotakaan, mutta noista en pidä tupakoinnista, syljeskelystä, kiroilusta (jos tyyliin joka toinen sana on kirosana) enkä tatuoinneista (kenelläkään). Olen siinä mielessä konservatiivinen, että musta yhden illan jutut on kuvottavia. :whistle:

Yhteistyössä