Olen maahanmuuttokriittinen, ja myönnän sen!

No aika yksisilmäistä tulkintaa, koska monen mielestä jopa pakolaiset ja maahanmuuttajat ovat yksi ja sama asia. (En nyt puhu siis palstalaisista vaan kadunmiesten miellipiteistä)

Itse olisin kovin huolissani maahanmuuttokriittisyyden ja sivistymättömän vihamielisyyden lisääntymisen aiheuttamasta aivovuodosta, johon Suomella ei missään tapauksessa ole varaa. Ei missään olosuhteissa.

Sen sijaan Suomen asema ainoana EU-maana, (vai oliko OECD? ) joka ottaa vastaan rikoksesta tuomittuja on hyvin kyseenalainen, eikä perustu mihinkään hyvään periaatteeseen. Edes ruotsi ei ota maahanmuuttajia, joilla rikostausta. Suomi harkitsee jopa somalialaisten merirosvojen oikeudenkäyntien järjestämistä, ja mikäli heidät tuomitaan, ovat he takuulla tarpeeksi tietoisia järjestelmästämme hakeakseen täältä turvapaikkaa. Mikä tarkoitta ilmaista ylläpitoa valtionvankilassa, jossa elintaso on jotakin aivan muuta kuin mistä he kotimaassaan uskaltaisivat uneksiakaan.

Eli minä sallisin osaajien maahantulon ja panostaisin heidän viihtyvyyteensä. Mutta moni maahanmuuttokriittinen ei ymmärrä, että esimerkiksi Stephen Elop on maahanmuuttaja. Eivät kaikki ole "ählyjä, karvakäsiä, neekereitä, rättipäitä..." Mutta maahanmuuttokriittinen ja -vihamielinen ilmapiirimme karkoittaa myös osaajat, joita tulee Euroopasta ja ihan joka mantereelta -ei ainoastaan Afrikasta. Kohta ei siis enää tule, ja miten sitten suu pannaan?
 
"Vieras"
Suomessa todetuista HIV-tartunnoista noin 40 % todetaan vuosittain ulkomaalaisilla, ulkomaalaisia on Suomessa reilut 3 %. Aika iso osuus heillä hiv-tartunnoista.

Ulkomaalaisten rikollisuusluvut ovat isoja, samoin työttömyysluvut. Miksi tänne pitäisi tuoda lisää ulkomaalaisia kun entisetkään eivät ole sopeutuneet?
Jos sinulla on ovenkarmissa naula, joka repii housut kaikilta, jotka kynnyksen yli astuvat, niin pitäisikö kieltää ovesta kulkeminen?

Kyllä sopeutumisen mahdollistaminen on toki pitkä prosessi ja siinä on maahanmuuttajilla itselläänkin tehtävää, mutta tämä maahanmuuttokriittisyys ei takuulla paranna asiaa. Miten päästä osaksi suomalaista kulttuuria, jos nämä kantasuomalaiset kulttuuriasiantuntijat vain sylkevät kasvoille tai vähintäänkin ovat epäluuloisia ja välttelevät?
 
Mä olen rahasta nulju ja myönnän sen. Jos maahanmuuttajista aiheutuu veronmaksajalle kustannuksia niin olen vastaan. Ne jotka elättää itsensä ja perheensä ja hoitaa samat velvoitteet kun minäkin saavat mun puolesta tulla.
 
hyvää
Itseasiassa perussuomalaisten menestys vaaleissa tulee lisäämään suvaitsevaisuutta jos tästä eteenpäin olemme samalla viivalla kaikki tasa-arvoisesti maahanmuuttajien kanssa ja räikeimpiin epäkohtiin puututaan, suomalaiset haluavat oikeudenmukaisuutta ja kohtuutta, sitä ei valitettavasti ole ollut pitkään aikaan tässä monikulttuuriuskonnossa.
Oikein sanottu!
 
[QUOTE="vieras";23608294]hahhah oliko tää provo? ulkomaalaset erottuu kun eivät ole harmaata massaa lumen kanssa :D

...ja koska heihin halutaan kiinnittää huomiota. kyllä puoli bussia tuijottaa kun sisään astuu kännyssä puhuva ulkomaalainen, tämä on jo moneen kertaan nähty.[/QUOTE]

Meilläpäin on busseissa kyllä enemmän ulkomaalaistaustaisia, kuin suomalaisia. Ihmettelee enemmän kun suomalaisen näkee.
 
Minun maailmankatsomukseni mukaan se, että ihminen ei ole valmis jakamaan omastaan on ahneutta. Kun harmitellaan että joku muu saa samat edut mitä itsekin saa, se on minun mielestäni kateutta vaikka se rakentavaksi kriittisyydeksi naamioitaisiinkin. Ideaaliyhteiskunnassani yritteliäisyys ja yrittäjyys palkitaan, luontoa kunnioitetaan ja kaikille ihmisille suodaan perusedellytykset elää ja toteuttaa itseään. Mielestäni Suomi on niin lähellä tuota ideaaliyhteiskuntaa kuin ihmisten johtama ja kansoittama populaatio yleensä voi olla. Meillä ei mielestäni ole syytä kadehtia muiden onnea ja omaisuutta, mutta ihmiset eivät niitä syitä taida tarvitakaan.
 

Yhteistyössä