V
vieras
Vieras
Käväisinpä tuossa vaa'alla, kun huomasin että vaatteet vähän lököttää. Painoa on pudonnut ihan yrittämättä 3-4 kiloa! Syy on pakko olla siinä, että olen viime aikoina syönyt todella kevyen lounaan. Iltaisin herkuttelen ja vedän ruokaa aivan kuten ennenkin. Päivällä töiden lomassa ei oikeastaan edes tee mieli vetää mitään raskasta, vaan keitto, salaatti tai täytetty sämpylä riittää. Kahvin kanssa otan yhden konvehdin, jolla saan taltutettua makeannälän. Aamupalaksi riittää maitokahvi, lasi tuoremehua ja maustamaton jugurtti. Illalla sen sijaan syön ison lautasellisen lämmintä tuhtia ruokaa (pastaa, pizzaa, risottoa tms.) ja juon palan painikkeeksi lasillisen viiniä. Jälkiruokaakin on aina, yleensä suklaata tai muuta karkkia, joskus smoothie tai vanukas.
Ei uskoisi, että paino putoaa tällä herkuttelulla mutta niin se vain on. Mitään en itseltäni kiellä, enkä haluakaan ryhtyä lakkoilemaan. Tämä "ranskalainen" dieetti sopii minulle paremmin kuin hyvin. Suosittelen muillekin.
Ei uskoisi, että paino putoaa tällä herkuttelulla mutta niin se vain on. Mitään en itseltäni kiellä, enkä haluakaan ryhtyä lakkoilemaan. Tämä "ranskalainen" dieetti sopii minulle paremmin kuin hyvin. Suosittelen muillekin.