Alkuperäinen kirjoittaja Kadel::hug:
10 viikkoa sitten aloitin, mutta alkuun karsin vain herkut pois...siinä välissä vähän mässäilinkin, mutta nyt viimeiset vajaa 4 viikkoa olen ollut tiukasti dietissä kiinni. Tänä aikana on lähtenyt 5,2kg.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kadel::hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta::flower: Hieno homma!
Mä olen tän vuoden aikana pudottanut jo melkein 20kg ja kyllä tää välillä on niin :headwall: , mutta periksi ei anneta!
Todella mahtava suoritus :flower:
Mutta nälkä kasvaa syödessä (jos nyt tämmönen sananparsi tässä yhteydessä sallitaan). Mulla oli (ja on edelleen) kauheesti liikakiloja (alun pitäen 30+ kiloa liikaa) ja varovasti ajattelin, et jos nyt 15 sais pois, niin sekin jo varmaan auttas jaksamaan paremmin. Nyt kun on tässä vaiheessa, niin tuntuu, että no hittolainen, miksei sit saman tien, ne loputkin liikakilot veks.
Paljonko sulla on tavotteena pudottaa vielä?
Niin ja tsemppiä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hieno suoritus Chef!
Mulla ei ole parissa viikossa lähtenyt tuolla metodilla kuin pari kiloa, mutta olenkin jo niin lähellä tavoitepainoa ettei kovin isoja pudotuksia ole luvassa. Nyt 61kg kun tavoite on 58kg.
Enemmän odotan sitä että reidet ja maha kiinteytyisi. Näkee sit mitä on mitat 4 viikon projektin jälkeen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ärsyttävää kun kukaan ei halua kertoa miten, pikku vinkkejä vaan. Etkö halua että muut onnistuu?
Alkuperäinen kirjoittaja *:Huh miten yksitoikkoisen kuuloinen ruokavalio :/
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ärsyttävää kun kukaan ei halua kertoa miten, pikku vinkkejä vaan. Etkö halua että muut onnistuu?
Mulla heikkous on aina ollut liha ja juusto + karkit. Joten sit löysin karppauksen. Karkkia syön, mutta harvoin ja ensimäiset 3 päivää ilman sokerituotteita on kamalaa, mutta 4 päivä ei tuota enää lainkaan tuskaa. Siihen kun pystyy niin pystyy tiputtamaan painoa, tai näin ainakin uskon.
Mulla tosin nyt ollu 3 viikkkoa repsahduksia ja paino on tippunut ainoastaan 1 kilon koko tuona aikana. Viikonlopun jälkeen alkaa taas kunnon "tiukka" kuri.
Painoa mulla lähtenyt kaikkiaan 9 kiloa ja matkaa olis vielä vähintään 20kg.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Huh miten yksitoikkoisen kuuloinen ruokavalio :/
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ärsyttävää kun kukaan ei halua kertoa miten, pikku vinkkejä vaan. Etkö halua että muut onnistuu?
Mulla heikkous on aina ollut liha ja juusto + karkit. Joten sit löysin karppauksen. Karkkia syön, mutta harvoin ja ensimäiset 3 päivää ilman sokerituotteita on kamalaa, mutta 4 päivä ei tuota enää lainkaan tuskaa. Siihen kun pystyy niin pystyy tiputtamaan painoa, tai näin ainakin uskon.
Mulla tosin nyt ollu 3 viikkkoa repsahduksia ja paino on tippunut ainoastaan 1 kilon koko tuona aikana. Viikonlopun jälkeen alkaa taas kunnon "tiukka" kuri.
Painoa mulla lähtenyt kaikkiaan 9 kiloa ja matkaa olis vielä vähintään 20kg.
Mäkin aloitan mielelläni aina maanantaina![]()
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:Alkuperäinen kirjoittaja *:Huh miten yksitoikkoisen kuuloinen ruokavalio :/
Mitä ihmettä sä sitten syöt aina päivälliseks/lounaaks kun tuo kuulostaa yksitoikkoiselta?Kasviksiahan on vaikka minkälaisia, samoin noita liha/kala/kana vaihtoehtoja voi muunnella vaikka miten..
Ja niin, itsellä on tippunut 2,5kg vähän alle kolmessa viikossa..Lähtömitat oli 171/69,5kg![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiva kuulla että minä en sinun mielestä näytä ihmiseltä kun on enemmän ylipainoa. Vois vähän miettiä noita lausahduksiaan, jos tarkoitus ei ole loukata ketään.
Alkuperäinen kirjoittaja Pampales harmailee:Onnea chef!! Itsekkin olen tuolla jutta-dieetillä ja tähän mennessä painoa on pudonnut 6.1kg! Tavoitteet meillä on hyvin samansuuntaiset, minulla 63kg, mutta katsotaan sitten jatkanko vielä vähän...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Uteliaisuudesta, meinaatko osallistua Fitfarmille vai jatkatko omalla tyylillä?
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Mullakin onnistunut 6 viikkoa takana -> paino -6.6kg!! Jippii, puolivälissä tavoitetta ollaan. Ja reseptinä on syödä monipuolisesti, tarpeeksi usein mutta siis kevyesti. Yks herkkupäivä viikossa, jolloin syön vähän karkkia tai pullan. Suurin töppi on kieltää ihan kaikki herkut. Totaalikieltäytyminen johtaa yleensä siihen, ettei tavoitteeseen pääsekkään.
Alkuperäinen kirjoittaja pudottaja:Mulla viimeisen 3kk aikana paino tippunut 5,5kg. Osallistuin Läskillä lukutaitoa-kampanjaan, mikä antoi kivasti ekstramotivaatiota. En olisi kehdannut mennä loppupunnitukseen jos ei olisi kiloja karissut. Mulla auttoi hiilarien vähentäminen, annoskokojen pienentäminen ja raskaan liikunnan lisääminen. Normaalipainon sisällä olen laihduttanut, seiltä normipainon ylärajalta alarajalle ja kyllä tuo 5kg pudotus näkyy ja tuntuu.