Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja - 2kg:Hienoa!! Mite laihdutat?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiva kuulla että minä en sinun mielestä näytä ihmiseltä kun on enemmän ylipainoa. Vois vähän miettiä noita lausahduksiaan, jos tarkoitus ei ole loukata ketään.
Alkuperäinen kirjoittaja aa:ei ihme sun kokkauksilla! sorry, oli pakko!
onnea!
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja - 2kg:Hienoa!! Mite laihdutat?
Muunnellulla GoJuttaGo-dietillä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiva kuulla että minä en sinun mielestä näytä ihmiseltä kun on enemmän ylipainoa. Vois vähän miettiä noita lausahduksiaan, jos tarkoitus ei ole loukata ketään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onnittelut!! =) 8kg on jo semmoinen,että näkyy päällekin kivasti vaikka matkaa vielä olisikin edessä.Mulla on nyt pudonnut 15kg ja tuntuu tosiaan ihmeelliseltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta::flower: Hieno homma!
Mä olen tän vuoden aikana pudottanut jo melkein 20kg ja kyllä tää välillä on niin :headwall: , mutta periksi ei anneta!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ärsyttävää kun kukaan ei halua kertoa miten, pikku vinkkejä vaan. Etkö halua että muut onnistuu?
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta::flower: Hieno homma!
Mä olen tän vuoden aikana pudottanut jo melkein 20kg ja kyllä tää välillä on niin :headwall: , mutta periksi ei anneta!
Todella mahtava suoritus :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja - 2kg:Hienoa!! Mite laihdutat?
Muunnellulla GoJuttaGo-dietillä.
Eli? Tiedän Juttadieetin mutta miten olet sitä muunnellut?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ärsyttävää kun kukaan ei halua kertoa miten, pikku vinkkejä vaan. Etkö halua että muut onnistuu?
koska ei siihen ole mitään poppaskonsteja, sinäkin tiedät miten laihdutetaan: syödään vähemmän kun kulutetaan. terveellisesti,monipuolisesti,herkut pois ja annoskokoja pienemmäksi. lisäksi liikuntaa.