Olen laihtunut 15kg ja se näkyy kasvoista todella hyvin.Näytin miehelle kuvaa jonka otin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtima
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtima

Vieras
ja jossa olin nätillä poserausilmeellä.Mies vilkaisi sitä ja sanoi et tuo on ehkä jotenkin oudon näköinen :o siis huonolla tavalla oudon.Tivasin sitä et mitä tarkottaa ja se vaan tiuskaisi et ei kiinnosta koko aihe eikä puhunut enää mitään.Minä loukkaannuin luonnollisestikkin kun ei voinut selittää enenpää mitä tarkoitti kommentillaan.Kaikki tuttavani ovat kommentoineet kuinka kauniit kasvoni ovat nykyään vaikka kropassa onkin vielä ylimääräisiä paljon.Miten te tulkitsisitte miehen käytöksen?Lisäsi tuossa mennessään nukkumaan et en mäkään kuviani laita nettilevitykseen (facebook) eli tuosta tuli mieleen et onko hän jotenkin vihainen kun kaikki näkee kuvani siellä kun se on niin outo :o vai mitä?
Mielestäni kuva oli onnistunut ja lapsenikin katsoi sitä et äiti näyttää niin kauniilta :)

Olipas selvä huomionhaku-aloitus... Jotenkin ois muuten mennyt läpi, mutta voiko joku oikeesti ajatella, että toinen ois vihainen, koska kuva on outo ja sen näkee kaikki?

aikoinaan on kyllä ollut mustasukkainen mutta ei enää.Tietää minun kaverini facessa ja ei niistä vaaraa ole :D tietää kyllä senkin että miehiltä tulee toisinaan kaveripyyntöjä,siis oudoilta.En kyllä itse osaa ajatella et olisi mustis!jos se kuva oli sitten vaan niin huono ja outo etten näyttänyt itseltäni tms.

tais olla mustis. ota noista ukoista selvää.. hullukshan sitä tulis jos miettis jatkuvasti että mitä ne nyt tarkottaa sillä ja sillä kommentilla. itse olen hirmu hoikka 169cm/47kg ja mieheni on joskus sanonu mulle että olen pehmeä ja että pitäiskö mun kiinteyttää itseäni :D siis herranjesta katsokaa mittojani ja mies sanoo että olen pehmeä. eli läski vai? ei vaan hän haluis et mul on enemmän lihaksia mut nyt taas puolessakan vuodessa en ole niitä saanu kerrytetyksi niin oon päättäny et antaa olla, omalla painollaan. että mies tuskin tarkotti että olen läski tai muutakaan. tollanen mahakas kännikala niin helppoohan se on huudella että kiinteyttäisitkö ittees. miten me naiset otetaanki tollaset kommentit vakavissaan vaikka miehelle se on voinu olla pelkkä letkautus. ja mitä tapahtus jos me sanottas ukoille että oot oudon näkönen tai että tee kaljamahalles jotain? tuskin mitään :D

Aivan ihana toi kaljamaha vertaus :D niin se todella menisi :D
Se on kyllä poserausilme eli kuvakulma tarkoin mietitty et mahdollisimman hyvältä kantilta otettu.Harkittu kuva kyllä on et jos se on syy :( en vaan ymmärrä miksi pitäisi näyttää kuvassa normaalina kun on mahdollista laittautua ja miettiä kuvakulmia.Kyllä siitä tottakai minut tunnistaa,en sitä meinaa :)

Mäkin veikkaan sitä poseerausilmettä. Oliko sulla jotenkin outo ilme tai suu sutturalla? Oikeasti facebookissa näkee aika paljon näitä peilin edessä otettuja kuvia, joista voi heti sanoa, että laittaja on sitä mieltä, että kuva on tosi hieno, mutta ilme itseäsiassa aika omituinen kun katsoo ulkopuolisen silmin. Sitä ollaan joko suu sutturalla tai silmät sirrillään tai muka katsotaan jonnekin kaukaisuuteen. Ja oikeasti ne on usein vain noloja. Mutta en toki tiedä onko tästä nyt kyse kun en kuvaasi nähnyt, mutta yritän jotain järkiselitystä miettiä miehesi sanoille...

Perinteinen feissari-ankannokka. (Huom! Kuva on netistä poimittu. Omia kuviani en laittaisi palstalle.)

stop_making_that_duckface_26.jpg

ei se tuollainen ole ainakaan mikä sähk-p on tuossa :D huuleni ovat kyllä isot mutta ei tuolla tavalla!
On otettu peilin kautta ja katon kyllä normaali silmillä kameraan.Kuvakulma on sellainen et poskipäät näkyy nätisti mitä ei läskiaikoina näkynyt :) ehkä hitusen ilmeellä otettu mutta omasta mielestäni ei pahasti.Taitaa se vaan olla sit siitä kiinni et se on miehen mielestä outo kun ns.poseraan.

Miehes ei näköjään kestä sitä tosiasiaa, että sä olet nykyään kaunis. Lienee mustasukkanen ja jos on itsekin ylipainoinen, niin on katkera kun sä olet laihtunut ja näytät upealta. Eli suomeks sanottuna sitä vituttaa. Haistattaisin sinuna paskat tollaselle ääliölle :)

en viiti paskoja haistattaa kun en niiiiin vakavasti ottanut sitä mutta kyllä jäi kaihertamaan kun itse olin niin tyytyväinen kun pitkästä aikaan sai nätin kuvan.Toinen sit sanoo et ei kiinnosta yhtään :(

en viiti paskoja haistattaa kun en niiiiin vakavasti ottanut sitä mutta kyllä jäi kaihertamaan kun itse olin niin tyytyväinen kun pitkästä aikaan sai nätin kuvan.Toinen sit sanoo et ei kiinnosta yhtään :(

Urheilutermeillä tulee mieleen, että ukko pelaa sulle vastakkaisessa joukkueessa. Samassa joukkueessa pelaavan pyrkimyksiä kannustetaan; vastustajajoukkue pyritään pitämään heikkona. Jos tuollainen suhtautuminen tulisi vastaan suhteen alkuvaiheessa, ehdottaisin ukon jättämistä ns. lehdelle soittelemaan. Jos kuitenkin pitkä suhde ja ehkä lapsiakin(?), niin luultavasti turhan pieni syy sellaiseen.

Siis millai otatte peilin kautta - mä en tajuu...mä jos otan ni otan vaan kameran itteeni päin ja räps. onhan tuo osunu kohilleen. Mutta siis miten peilin ja kameran kanssa???

Ja juu siis, mustis se mun mielestä tossa on tai ainaki ÄRSYYNTYNYT!
Kun mä otin yhteen aikaan itestäni kuvia (hiustyylistä jne) ja siis ne tallennettu vaan omaan koneeseen (ei mihinkään muualle) ni mies sanoi tuohtuneena että "miksi mä niitä otan"...eli oli kai epäily että johonki "levitän"?...

No mua aikoinaan loukkasi taas se kun kokeilin syysterin hääpukua (tosi kaunis puku) ni mies sanoi siihen että kengät näyttää siansorkilta!!! Ei muuta!
Siis se puku oli sillai lyhyt että mun omat kengät näky helman alta ja tää kommentoi tuollasta - kyllä vitutti.
Selittäkääs tuo???

Uusimmat

Yhteistyössä