Olen laihtunut 1,7kg/viikossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nesteitä vai läskiä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nesteitä vai läskiä?

Vieras
Mietin kovasti että onko vain nesteitä vai olisko läskiä lähtenyt? Olo tuntuu jo kevyemmältä :) Olen liikkunut viikon aikana, kävellyt ja tehnyt kotona jumppaa. Syönyt 1000-1500 kaloria. Nyt aion tiputtaa kalorit 800, haluan päästä ketoosiin. Onko tämä hyvä laihdutus tahti? että 1kg/viikko?
Aloitus painoni siis 64,7 ja pituus 163.

Nesteitä ja ehkä 100g läskiäkin ja sitten jo se, että syö vähemmän niin vähentää painoa heti jo 1 kg, kun suolistossa on vähemmän tavaraa. Tuo oli tuo alku, kun suolisto tyhjeni. Seuraava viikko ei ole yhtä tuloksekas. Tsemppiä!

Muistan kyllä ku viimeksi laihdutin, ekalla viikolla lähti yli 2kg. Sitten tippui joka viikko 1kg. En vain enää tarkasti muista mitä söin ja miten liikuin :D Nyt vähän petyin ku odotin että olisi lähtenyt enemmän ekalla viikolla, eikös sitä niin sanota. Uskon että paino lähtee rajuun laskuun vielä ku lisään liikuntaa javähennän kalorit tuonne 800/päivä. Sittenhän pääsen ketoosiin? No, malttia tämä vaatii!

[QUOTE="vieras";28451994]Kilo viikossa on hyvä tahti. Mulla lähti 10kg viidessä viikossa ja se oli ehkä liian kova vauhti.[/QUOTE]

MITEN TEIT SEN?:) Siis itse olen tiputtanut 10kg, olikohan 6 viikossa. Siitän on toki vuosia nyt ehkä 5, enkä muista yhtään miten söin ja liikuin, tai no likuin hulluna muttamiten söin... :/

[QUOTE="Aloittaja";28452027]MITEN TEIT SEN?:) Siis itse olen tiputtanut 10kg, olikohan 6 viikossa. Siitän on toki vuosia nyt ehkä 5, enkä muista yhtään miten söin ja liikuin, tai no likuin hulluna muttamiten söin... :/[/QUOTE]

Mä laskin painonvartijoiden pisteitä ja totesin, että se ei ole ollenkaan hyvä konsti. Rasvaa tuli liian vähän ja se näkyi hiuksissa. En enää tee niin.

Mä tiputin kuukaudessa 10kg, vetämällä kropan ketoosiin (alle 20g hiilareita ja alle 800kcal) ja lenkkeilemällä päivittäin. Nyt alotin salilla käymisen, niin oli pakko vähän nostaa hiilareita ja kaloreita, mutta nytkin niitä menee alle 50g ja n 1000kcal. Painoa lähtee aikalailla sopivasti 1kg per viikko.

Mulla lähti 2kg viikossa ekat 10- viikkoa. Sitten alkoi hidastua ja lähti noin 1kg viikossa. 33kg lähti yhteensä. Tästä on aikaa jo yli 10-vuotta. Jokainen kilo on pysynyt poissa.

Yhteistyössä