Olen kyllästynyt kännykkään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kosketusnäytöllinen puhelin on itseasiassa tosi ärsyttävä pidemmän päälle.
En jaksa enää näpytellä sitä, selailla ja ylipäätään puhuakaan siihen. Se on liian iso käteen ja painaa kun yrittää puhua ja pitää sitä kädessä ja myös liian pieni kun yrittää hoitaa sillä jotain asioita ja käyttää niitä äppejä.
Olen kyllästynyt.

Seuraavaksi ostan, jos löydän, puhelimen, joka on kapea ja käteen paremmin sopiva ja jossa ei ole älytoimintoja. Käytän sitä vain puhumiseen ja ehkä tekstiviesteihin joskus.
Mun paluu menneisyyteen on alkanut. Tästä kaikesta turhasta teknologiasta on vain harmia ja haittaa.

• Tykkää
Reactions: Karhurouvanen
Minäkään en oikein pidä näistä nykypuhelimista. Itse kirjoitan tättä viestiä tietokoneella. Puhelimella en tee muuta kuin soitan ja käytän whatsuppia. Kiakki netissä seikkailut teen joko tietokoneella tai tabletilla. Puhelin on siihen liian pieni. Toisaalta soittamiseen ja viestittelyyn se on turhan suuri.

Niin laitoin. Siitä minä tähän ajatukseen inspiraation sainkin. En tykkää älykännykän käyttämisestä yhtään mutta joutohetkinä sitäkin tulee joskus näpyteltyä.

"Rehtori kertoo, ettei toimintavälitunnille ole pakko osallistua. Myöskään monissa yläkouluissa käytössä olevaa ulkoilupakkoa ei ole.

– Joskus pitää levätä. Lepovälkkä pimennetyllä salin näyttämöllä on ollut suosittu varsinkin talviaikaan. Siellä saa ottaa vaikka päiväunet.

Koska Kankaisten koulun rakennukset ovat varsin uusia, piha-alueelta löytyy Mälkin mukaan hyvin erilaisia liikkumisvälineitä keinuista kuntosalilaitteisiin. Pihapeleihin saa myös lainaan välineitä vapaasti ilman erillistä panttia. Koulussa sisällä käytössä on pingispöytiä, istumajalkapallopelejä, leuanvetotankoa ja ...ä."-IL-

Jos olisit koululainen nyt...

"Rehtori kertoo, ettei toimintavälitunnille ole pakko osallistua. Myöskään monissa yläkouluissa käytössä olevaa ulkoilupakkoa ei ole.

– Joskus pitää levätä. Lepovälkkä pimennetyllä salin näyttämöllä on ollut suosittu varsinkin talviaikaan. Siellä saa ottaa vaikka päiväunet.

Koska Kankaisten koulun rakennukset ovat varsin uusia, piha-alueelta löytyy Mälkin mukaan hyvin erilaisia liikkumisvälineitä keinuista kuntosalilaitteisiin. Pihapeleihin saa myös lainaan välineitä vapaasti ilman erillistä panttia. Koulussa sisällä käytössä on pingispöytiä, istumajalkapallopelejä, leuanvetotankoa ja ...ä."-IL-

Jos olisit koululainen nyt...
Niin kännykkä esiin heti!

Yhteistyössä